Toon posts:

voor de techneuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk hoor zo'n geluidje als je een emailtje binnen krijgt... Is het ook mogelijk om daarbij (of in de plaats van) een lampje-ledje te laten gaan branden of knipperen?
Lijkt me wel geinig...:P

Verwijderd

Je kunt een led aansluiten op je soundblaster neem ik aan (dat ie op elk geluid reageerd). Anders zou ik het niet weten...:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Met een electronisch schakelingetje kun je bijvoorbeeld een LED aan laten sturen via je seriele poort, en daar een proggie voor schrijven die door je POP checker wordt aangeroepen als er mail is. Je kan ook zelf een POP checker er voor schrijven. Maar of het allemaal de moeite waard is... :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dat heb ik al standaard op me pc...*D(ehhh laptop..)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ik geloof dat het programma IdiotLight ofzo je keyboard lichtjes laat knipperen als je mail hebt...

Verwijderd

IdiotLight ?? Toffie, enig idee waar 'k dat kan halen ??

Verwijderd

Ken je nix leuk over met je netwerkkaartje doen:?

Verwijderd

check tucows, ik had daar tijdje geleden jetmail monitor ofzow gehaald en die kon je scroll lock laten knippere

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

anders in windoos een scriptje kloppen dat de refreshrate van je monitor op 250Hz flikkert iedere seconde, heb je ook een leuk knipperend lampje (en is nog duidelijk ook!)

:)

de betaler vervuilt

Verwijderd

voor Windows:
tucows.com of een mirror
voor *nix:
www.freshmeat.net

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 17 januari 2001 12:19 schreef milanese het volgende:
check tucows, ik had daar tijdje geleden jetmail monitor ofzow gehaald en die kon je scroll lock laten knippere
Zoiets als dat systeem van jou had ik in '93 ook :) Heb je al geprobeerd 'm op 40MHz te laten lopen? Met wat koeling ging dat bij mij stabiel 8-)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ken je nix leuk over met je netwerkkaartje doen
ifleds

Verwijderd

Hier kan je IdiotLight 98 krijgen:

http://www.rocketdownload.com/Details/Util/elfsysil.htm

edit:
het is btw shareware (10 dagen) dus je moet ff 'creatief zoeken' ;) om de volledige te krijgen... ook werkt ie alleen onder win98
Pagina: 1