Got werkt niet met ClarkConnect proxy

Pagina: 1
Acties:

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ik heb ClarkConnect 3.1 (home) geinstaleerd en heb een probleem waneer ik de proxy aan zet.

Waneer ik de proxy aanzet kan ik gathering.tweakers.net niet meer berijken. Dit is de eenigste pagina waar ik dit bij heb.
Waneer ik GOT probeer aan te kiezen krijg ik na een poosje time out, ook direct met ip adress ipv de url lukt niet. Het rare is dat dit al voorkomt als de proxy is opgestart, ook als ik er geen gebruik van maak!! (uit zetten in menu of aan maar niet transparant). Ook waneer ik daarna de proxy service stop zet lukt het niet, alleen het opnieuw opstarten van CC helpt.

Ik heb getest met 2 pc's en met IE, FF en opera en zowel als ik de proxy op de browser aanzet en uitschakeld.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn of hoe ik dit zou kunnen nakijken, in de logging van ClarkConect zie ik niets bijzonders, maar ik heb niet Linux ervaring.

=====edit=====
via webmin heb ik nu een acl gemaakt en gezecht dat hij got altijd direct moet laten gaan. Nu werkt het als ik de proxy start en ook als ik daadwerkelijk er gebruik van maakt.

Mijn probleem is dus over, alleen heeft iemand een idee waardoor dit niet mogelijk was? Ik wil eigenlijk de rede dat het niet mogelijk was weten.

[ Voor 17% gewijzigd door canonball op 15-10-2005 16:31 ]