Ik ben bezig aan een pagina waarbij divs worden geopent. Als de ene div geopent wordt zou de andere open div gesloten moeten worden. Al deze divs hebben een id dat uit een database gehaalt wordt en dus geen voraf gedefinieerd id. Dit is de code dat ik heb:
dus wat ik met deze code heb geprobeerd is elk id van een op div in een array te schrijven. (array : openDivs) en dan in de closeAllDivs functie deze array te tellen en zo elke div te sluiten die open is. Maar deze code werkt dus niet. Ik roep ze aan op deze manier.
op deze manier gebeurd er totaal niets op de pagina. wanneer ik de functie closeAllDivs achter getDiv zet toont hij de div wel maar sluit hij geen andere..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| var openDivs = new array();
var count = 0;
function getDiv(id) {
document.getElementById(id).style.display = 'block';
openDivs[count] = id;
count++;
}
function closeAllDivs() {
for (i = 0; i < openDivs.length; i++) {
document.getElementById(openDivs[i]).style.display = 'none';
}
} |
dus wat ik met deze code heb geprobeerd is elk id van een op div in een array te schrijven. (array : openDivs) en dan in de closeAllDivs functie deze array te tellen en zo elke div te sluiten die open is. Maar deze code werkt dus niet. Ik roep ze aan op deze manier.
code:
1
| <a href="#" onClick="JavaScript: closeAllDivs(); getDiv(\'pm_' . $showPm['id'] . '\');">test</a> |
op deze manier gebeurd er totaal niets op de pagina. wanneer ik de functie closeAllDivs achter getDiv zet toont hij de div wel maar sluit hij geen andere..