Toon posts:

firewire op abit an7-s werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een abit an7-s moederbor met hierop op een kaartje aangesloten zodat ik firewire ingangen heb maar nou is mijn probleem ze werken niet in de het bios menu staan ze gewoon aan. Moet ik hier voor nog drivers downloaden zo jah waar kan ik die vinden
alvast bedankt

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43

SilencerNL

No remorse

Volgens mij moet het werken zonder specifieke drivers te installeren, maar om er zeker van te zijn kan je zelf toch ook even kijken op de abit site?

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Topicstarter
daar kon ik helaas niks op vinden

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geef eens wat meer info over wat je exact hebt gedaan. Is het een PCI kaart of iets anders? En heb je er iets op aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
het is een stalen plaatje die achter in je pc doet met 2xusb 2.0 een keer kleine firewire en een keer gewoon deze gaan gewoon met kabeltjes na de aansluitingen op je moederbord. Ik heb een een camcorder van sony op aangesloten type is dcr-tvr14e maar hij vind hem niet.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je al in de windows device manager (apparaatbeheer) gekeken of Bluetooth erbij staat en zoja dat er geen geel uitroeptekentje oid bij staat? Ook als ie er wel correct bij staat verwijder de bluetooth controller dan eens uit de lijst en start opnieuw op (windows detecteert hem dan opnieuw).

En is het plaatje verder wel bedoeld voor jouw moederbord? het komt nl. wel eens voor dat bepaalde moederborden een eigen pin-out hebben voor zulke uitbreidingsaansluitingen. En heb je hem ook zeker weten goed aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd maar werkt ook help ook niet. kaartje is aangesloten toen ik de pc kocht maar ik zal morgen eens checken of ze het wel goed hebben gedaan dan
Pagina: 1