Installatie Macromedia Studio 8 ISScript error

Pagina: 1
Acties:

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-08 19:32
Het installeren van Macromedia Studio 8 wil maar niet lukken.
Telkens wanneer de eerste component wordt geinstalleerd krijg ik de volgende error:
The Installscript is missing from this machine.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/desertstorm/installscriptfout.gif

Ik heb verschillende versies van isscript geinstalleerd maar de fout blijft. (Waarom zijn er zoveel versies?) Ook heb ik geprobeerd om de installer uit te pakken en rechtstreeks te runnen maar deze error blijft terugkomen.

Verder heb ik geen problemen met het installeren van andere zaken.
Iemand een idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je het op een andere pc bijvoorbeeld wel installeren? Of misschien even een trial van DreamWeaver downloaden om te kijken of dat wel werkt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Mantis
Op andere pc's werkt het wel, van de 40 studenten in mn groep hebben er 2 dit probleem (inclusief ik) Ik heb de nieuwe flash eens apart proberen installeren en die geeft hetzelfde probleem.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:48
Ik heb exact hetzelfde, ik kan ook amper nog software installeren. Dat InstallShield Script is echt een vreselijk pakket met tientallen versies. Ik heb een oude versie via GPO in mijn domein verspreid en daardoor mag hij geen nieuwe overschrijven. Aangezien ik off-line werk kan ik dus helemaal niks doen.

Daarom binnenkort maar eens een format doen :).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je de msi nog hebt kan je die beschikbaar maken, en dan rechtermuis > uninstall doen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Mantis
Jammer ik had verwacht dat er meer mensen waren met dit probleem.
Ondertussen heb ik nog geen oplossingen gevonden en ik heb deze programma's echt nodig.
Wel zonde dat ik m'n perfect werkende pc ga moeten formatteren voor een programma dat zich niet wilt installeren :r
Pagina: 1