Toon posts:

MSN Block buster?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal jaren geleden had je het programma MSN block buster. Dit was een programma waarmee je kon zien of iemand je scherm opende en afsloot enzo. Waarom ik het nodig heb is een lang verhaal en daar hoeft ook verder niet op ingegaan te worden :P Maar de vraag was dus : ik kan nergens een versie voor MSN 6 of 7.5 vinden. Iemand die toevallig weet of dit programma nog gemaakt wordt of dat het anders heet ofzo? Alvast bedankt :)

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 12:00
Voor MSN 6-7 weet ik het zo niet, maar je kunt misschien eens het alternatief aMSN proberen, daar
kun je dat ook allemaal zien. (best de laatste versie uit de CVS plukken)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Sinds MSN7 is dit volgens mij behoorlijk nutteloos geworden.
Als je bijvoorbeeld in Gaim een gesprek hebt met iemand met MSN7, zie je elke keer als iemand een minuut lang niets gezegd heeft "Pietjepuk has closed the conversation window". Oftewel, volgens mij wordt na 1 minuut automatisch het bericht "venster gesloten" gestuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door Kanarie op 15-10-2005 14:31 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
I386DX schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:52:
Voor MSN 6-7 weet ik het zo niet, maar je kunt misschien eens het alternatief aMSN proberen, daar
kun je dat ook allemaal zien. (best de laatste versie uit de CVS plukken)
Mm als dat programma echt niet meer bestaat dan zal ik dat maar eens proberen. Ken wel dMSN, maar aMSN heb ik nog nooit van gehoord. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Verwijderd

Ik gebruike GAIM en Kopete die die functie allebei hadden, maar hij werkte echt verrot.
Op willekeurige momenten liet hij dat zien, zelfs als iemand aan het typen was etc.

Dus zelfs als je een plugin zou vinden, zou ik er toch niet zo veel op vertrouwen :p

Verwijderd

Topicstarter
THW Arie schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:53:
Sinds MSN7 is dit volgens mij behoorlijk nuttig geworden.
Als je bijvoorbeeld in Gaim een gesprek hebt met iemand met MSN7, zie je elke keer als iemand een minuut lang niets gezegd heeft "Pietjepuk has closed the conversation window". Oftewel, volgens mij wordt na 1 minuut automatisch het bericht "venster gesloten" gestuurd.
Nutteloos bedoel je dan denk ik? ;) Maar vanaf versie 6 zit er dus in MSN iets ingebouwd dat programma's als blockbuster laat 'denken' dat het scherm afgesloten wordt nadat er een minuut geen activiteit is geweest?

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Dit kan tegenwoordig met MessengerDiscovery X als ik het goed heb.

Verwijderd

Topicstarter
Blaxje schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:56:
Dit kan tegenwoordig met MessengerDiscovery X als ik het goed heb.
Even downloaden dan maar ;) Als dat niet werkt, probeer ik aMSN :) Ik laat het zo wel even weten voor de geintresseerden.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

met dMsn = mercury kun je dat toch gewoon zien?

dan zie je ook gelijk hoeveel fake friends je nog hebt :P

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-08 13:04

BasilFX

BasilFX

Msg Plus! samen me StuffPlug NG kunnen laten zien of het scherm gesloten\geopend word.

www.msgplus.net
www.stuffplug.com

http://www.basilfx.net

Verwijderd

Topicstarter
Haha MSN discovery heeft de functie wel, maar ik weet niet of dat 100 % klopt want ik zie in een keer dat 6 mensen die ik nauwelijks spreek m'n scherm openen en niets zeggen. Of zou het komen door die mooie foto van m'n vriendin die ik sinds gisteren als plaatje heb :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 14:12 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Nutteloos bedoel je dan denk ik? ;) Maar vanaf versie 6 zit er dus in MSN iets ingebouwd dat programma's als blockbuster laat 'denken' dat het scherm afgesloten wordt nadat er een minuut geen activiteit is geweest?
O-)

Klopt ja. Word er sindsdien gek van in Gaim als ik in gesprek ben met MSN7 gebruikers.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:11:
Haha MSN discovery heeft de functie wel, maar ik weet niet of dat 100 % klopt want ik zie in een keer dat 6 mensen die ik nauwelijks spreek m'n scherm openen en niets zeggen. Of zou het komen door die mooie foto van m'n vriendin die ik sinds gisteren als plaatje heb :D
Klopt prima. Sinds MSN in de "... is now online" venstertjes een display picture laat zien wordt er een sessie geopend zodra iemand online komt.

Maar dat is een van de dingen die zoiets ondertussen behoorlijk nutteloos maakt ja.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Ik gebruik alleen maar Gaim en volgens mij is het zelfs als iemand op de "minimaliseer" knop drukt?
Want ik zat een keer te Gaim'en ( :> ) met een maat van me, en een kwartier later was hij bij me en toen stond dat gespreksvenster nog open en hij las die regeltjes en hij zegt dat hij alleen maar minimaliseer heeft gedaan :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Gaim doet het, maar bij veel mensen geeft-ie de "sluit"-status na precies 1 minuut...

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

RemcoDelft schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:40:
Gaim doet het, maar bij veel mensen geeft-ie de "sluit"-status na precies 1 minuut...
dat is ingebouwde functionaliteit van de msn-server denk ik.
mercury zegt ook dat het gesprek gesloten is wegens inactiviteit...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
spotnie schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:00:
Msg Plus! samen me StuffPlug NG kunnen laten zien of het scherm gesloten\geopend word.

www.msgplus.net
www.stuffplug.com
Echt een aanrader dus :)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:14
MessengerDiscoveryX is echt zwaar k#t! :r
Belast je processor/ram überveel en vertraagt je msn nodeloos!
Geen aanrader!

Over dat sluiten weergeven: ook dom! Ze geven namelijk ook een melding bij minimaliseren :S

[ Voor 28% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 17-10-2005 20:56 ]

Pagina: 1