Ik heb 2 dagen geleden Tweak UI op mijn laptop geïnstalleerd om even te kijken wat het programma inhield. Heb een aantal functies aan en uit gezet en daarna niet meer omgekeken naar 'm. Halve dag erna wil ik weer even wat doen op de laptop, herkent hij mijn wachtwoord niet meer. Ik wist niet wat ik moest doen, dus besloot hem even uit te schakelen en opnieuw aan te zetten. Alles ging goed totdat ik het Welkom scherm te zien kreeg, waar je normaal op je gebruikersnaam moet klikken om in te loggen in XP.
Hier is geen gebruiker meer te zien?! Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb, en zou al helemaal niet weten hoe ik dit zou moeten oplossen. Iemand ideeën?
Het is een Intel celeron M 1,5 Ghz, Windows XP Home SP2. Ik heb nergens op GoT of ergens anders op i-net iets kunnen vinden over een soortgelijk probleem.
Hier is geen gebruiker meer te zien?! Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb, en zou al helemaal niet weten hoe ik dit zou moeten oplossen. Iemand ideeën?
Het is een Intel celeron M 1,5 Ghz, Windows XP Home SP2. Ik heb nergens op GoT of ergens anders op i-net iets kunnen vinden over een soortgelijk probleem.