Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC hangs] PC hangt na verloop van tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik heb hier een pc die tijdens installeren uitstekend zijn werk deed, maar hierna na een bepaalde tijd blijft hangen. Geen error van XP, maar gewoon beeld dat bevriest.

Kan het aan de voeding liggen. Die is AOPEN 300 watt.

De inhoud van de kast is:
  • ASUS A8NX-X
  • ATI 9700 Pro
  • 512 PC2100
  • AMD XP1800+ Palmo
  • Harddisk 160 gig western digital PATA
  • Floppy
  • Pioneer 116 DVD
  • Lite-n cd-brander
  • Bluetooth USB stick
  • USB tobo draadloos
  • USB printer
Als jullie meer willen weten hoor ik het wel. Overigens na het rebooten doet alles het weer een tijdje. Het gebeurd bij langduuring niks doen, maar ook tijdens werkzaamheden.

Verwijderd

Heb je wel onderzoek naar gedaan? Bijvoorbeeld search gebruikt, er zijn tientallen van dat soort vragen voorbij gekomen.

Ik vermoed eerder dat het aan je geheugen ligt, draai memtest om te controleren.

BTW je hebt in de verkeerde forum gepost...

• BSeB
Oke, ik dacht dat ie hier goed stond, omdat het uiteindelijk voeding was. Geheugen draaid al 3 jaar, maar kan binnenkort even checken.

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 10:02
ga vooral eens lezen in Processors, Mobo's & Geheugen
daar ga je zeker meer uitleg vinden en krijgen... (als je zelf ook een beetje initiatief neemt...)

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

• BSeB
Ik kan nu even niet verder testen aangezien het de pc van me ouders is. Alleen het moederbord en de videokaart zijn geweizigd in de set-up, hiervoor zat er een Gigabyte VRXP in. Daarom dat ik dus met de voeding aan kwam.

Videokaart heeft in mijn pc ook altijd gewerkt. Anders is het mobo kapot, maar misschien kunnen de mods het topic verplaatsen.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Als het een voedingsprobleem zou zijn: voedingen horen in OH :) Verder is een klein beetje zelfredzaamheid hier op GoT wel vereist: als je vermoed dat je voeding kapot is kan je er bijvoorbeeld eentje uit een andere comp slopen en in je bak hangen om te kijken of 'tie het daarmee wel doet. Kan je je voeding meteen al uitsluiten, zonder 1 topic op got te openen :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.