Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 op mijn Sony Ericsson T630

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Excuseer mij als dit verkeerd staat maar ik ben nieuw hier.

Weet er iemand een porgramma waarmee je MP3s naar je T630 kan plaatsen, of gaat dat niet? :r

Verwijderd

Die phone speelt geen mp3 af, dan zou je het eerst om moeten zetten naar midi-file denk ik. Verzenden kan via infrarood bijv of je koopt een kabel om hem aan te sluiten op je pc.

Verwijderd

Topicstarter
midi file gaat maar er staat geen zang bij :(

Verwijderd

Je zou het kunnen proberen met AMR (dat kan ie zelf opnemen door hem voor een luidspreker te houden) de T230 kan AMR als beltoon gebruiken. Mogelijk dat de T630 die veel luxer is dat ook kan.
Let wel.. het is bagger kwaliteit en je hebt maar 2 mb op je phone.

Succes

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
naar .amr omzetten :), dan kan t wel... neemt wel erg veel in, is namelijk vorm van pcm (.wav dus)...

Gallery V&A

Verwijderd

Topicstarter
tzal dus nie gaan?

Verwijderd

Topicstarter
jammer

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zang kan je toch opnemen in welk formaat dan ook, en dan converteren naar midi? Niet overal is een hapklare oplossing voor ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
sanfranjake schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:37:
Zang kan je toch opnemen in welk formaat dan ook, en dan converteren naar midi? Niet overal is een hapklare oplossing voor ;)
Hoe ga je dat dan doen dat converteren want MIDI is enkel de noten die opgeslagen worden. Dat is de reden waarom het bestand altijd zo klein is. En ik heb nog nooit een polyfone beltoon met zang gezien hoor. Laat staan een zingende piano behalve dan die koor stemmetjes. Maar "We are the chapignonnen " heb ik echt nog nooit gehoord.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:02

Korakal

Up up up!

Haha inderdaad, wav naar midi gaat dus echt niet lukken :D Het beste wat je ervan kan maken is het (automatisch) detecteren van toonhoogten en lengtes en die wegschrijven als midifile.

Blijft AMR over, er zijn wel converters voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.