na de 2e installatie van windows XP pro in juli, had ik na de installatie een onbekend apparaat in apparaten beheer
dit vond ik raar aangezien de eerste installatie van windows XP nergens last van had) Ik heb dat verders genegeerd en er gewoon normaal gebruik van gemaakt
nu ben ik er toch in gaan verdiepen wat dat "onbend apparaat" nou werkelijk was. Daarbij rolde uit:
locatie: op Intel(R) 82801FB LPC Interface Controller - 2640
ik kan alleen vinden dat het een onderdeel van de ich6 bridge (Intel® 82801FB ICH6) maar nergens op google/intel word er verteld waar dat voor is en wat het doet.
aangezien mijn OS nu zonder problemen draait (zover ik weet) wil ik weten wat dat doet voordat ik er een zootje universal intel driver er op los laat
iemand enig idee waar het "precies" voor dient?
specs zie hieronder
nu ben ik er toch in gaan verdiepen wat dat "onbend apparaat" nou werkelijk was. Daarbij rolde uit:
locatie: op Intel(R) 82801FB LPC Interface Controller - 2640
ik kan alleen vinden dat het een onderdeel van de ich6 bridge (Intel® 82801FB ICH6) maar nergens op google/intel word er verteld waar dat voor is en wat het doet.
aangezien mijn OS nu zonder problemen draait (zover ik weet) wil ik weten wat dat doet voordat ik er een zootje universal intel driver er op los laat
iemand enig idee waar het "precies" voor dient?
specs zie hieronder