Situatie: vers geinstalleerde Win2k3 Enterprise bak met DNS en AD vers opgezet. Als ik DHCP probeer te installeren, krijg ik de volgende melding:
Ik kan hier bijna niets over vinden op internet. Een topic over Win2k met een PCI netwerkkaart installatie kan ik vinden (overigens niet hetzelfde als dit), die suggeert dat het komt door een registerykey waar je niet voldoende rechten op hebt. Maargoed die heb ik dus wel..
Wat is dit?
Alle updates zijn geinstalleerd.
An error occurred which prevented the Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) component from being installed or removed. The error was 'The data is invalid.'.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Ik kan hier bijna niets over vinden op internet. Een topic over Win2k met een PCI netwerkkaart installatie kan ik vinden (overigens niet hetzelfde als dit), die suggeert dat het komt door een registerykey waar je niet voldoende rechten op hebt. Maargoed die heb ik dus wel..
Wat is dit?
Alle updates zijn geinstalleerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 15-10-2005 01:51 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc