Toon posts:

Merkloze 13-in-een-dozijn CD recordables

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een meter aan lege CD doosjes, en om die te vullen dacht ik dat ik wel eens van die merkloze 'spindel' CDr's kon proberen, je weet wel, gewoon een hele stapel schijfjes ingepakt in plastic, zonder merk of wat dan ook.

Iemand ervaring met dit soort CD's? Als je er normaal mee omgaat, dus niet er mee frisbeet of ze als onderzetter gebruikt, zijn ze dan betrouwbaar? Ook voor audio?

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:28

Crusader

Arc Nature

Een kennis van me heeft ook ooit zo'n partijtje budget-cdr's aangeschaft. Toen hij met z'n vinger over de bovenkant wreef om een stofje er vanaf te vegen, kwam ook maar meteen de hele reflectielaag van de cd afzetten. Ik zou die cdr's dus links laten liggen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb vele spindels cdr's (kao's gold on gold) gebrand en nooit problemen mee gehad, alleen zijn ze nergens meer te krijgen :(
Dus als iemand een adresje weet...

Verwijderd

Je hebt dure spindel cd's en goedkope, de dure zijn goed...

Alleen willen ze vaak niet in audio spelers werken... bah :(

/me is blij want hij heeft keer message geedit en niet meteen nieuwe gepost!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hmm ik heb een spindel 80 minuten Arita (bijna op al :() en die bevallen zeer goed. Zowel voor data en voor audio, spelen zelfs probleemloos af in een oude sharp autocdspeler.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

tsja..het ligt niet aan de spindel wat de kwaliteit van de cd's zijn.
That's write kan je in doosjes krijgen, maar ook op spindel (zag laatst dat ze die bij office centre hadden)
dat zijn gewoon redelijke cd's.
spindel kan dus best goed zijn!
Pagina: 1