Pinnacle studio 9 project beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 17:45

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Topicstarter
Ik heb een (voor mij) groot probleem met Pinnacle Studio 9 (laatste patch)

Ik heb een vrij groot project van onze vakantiefoto's en -video's gemaakt, afgelopen nacht gerenderd en niks aan de hand. Er zaten echter nog wat fouten in die ik er vandaag uit heb willen halen, maar nu is bij het opslaan van het project blijkbaar iets fout gegaan waardoor het project niet meer kan worden geopend.
Telkens als ik het project probeer te openen is mijn computer erg lang aan het denken om vervolgens het project te sluiten en een leeg, nieuw project weer te geven.
Het bestand was voor de laaste keer saven ongeveer 360k, maar is nu 709k.

Wat ik heb geprobeerd:
- Een custom title verplaatsen zodat 'ie er naar vraagt, dit doet 'ie ook maar vervolgens geen resultaat
- Andere machine Studio geïnstalleerd (eerst maar eens zonder patch, standaard versie 9.3), hier kreeg ik de melding 'Project openen' en zelfde resultaat
- Stom genoeg heb ik mijn backup direct na het saven overschreven met de foute versie, hier heb ik dus ook niks aan
- Site van Pinnacle gezocht naar een oplossing maar helaas niks gevonden

Iemand enig idee wat hier aan te doen is? Ik zou niet graag weer overnieuw beginnen en de versie van afgelopen nacht heeft eigenlijk nét iets teveel foutjes...

[ Voor 26% gewijzigd door Hatsekie_D op 14-10-2005 23:26 ]

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 08:32
mischien kun je je gerenderde film inlezen en dan de foutjes eruit halen

en anders heb je pech denk ik

Ja zou ik ook zeggen

Verwijderd

Zelfde probleem als topic starter hier. Ook ik sta voor een raadsel.
Op de PC is weinig veranderd. Er is allen 2x 6 uur werk voor niets geweest.
Als er nog oplossingen komen dan hoor ik het graag. Ik heb niets kunnen vinden. :r