Ik kan een Nokia 3210 kopen (standaard features, 2 maanden oud) van een bekende van me. De foon is in goede staat dus daar maak ik me niet druk om. De prijs? Euh hij moet 125 gulden kosten incl. een extra frontje (als je daar happy mee bent....). Is dat een beetje een goede prijs of niet.... kmoet namelijk snel beslissen...
Afdingen naar 100 NLG, maar 125 NLG is ook niet slecht.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb ook een 3210 die ik kwijt wil, die is een jaar oud maar heeft wel tril en een eigengemaakt frontje. Ik hoopte er eigenlijk nog 200 piek voor te gaan krijgen, omdat ie dus simlockvrij is
Verwijderd
Het is idd niet echt duur voor 125 gulden...
Ik ga de mijne ruilen tegen een 3310
Zo wil mijn pa dat LOL dus ikke blij
Ik ga de mijne ruilen tegen een 3310
Zo wil mijn pa dat LOL dus ikke blij
Dit zit er toch standaard in?Wat kost een vibratoer voor de 3210?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
vibratortje kost 25 gulden -> zwarte markt alleen moet je wel een datakabel met proggie hebben en een speciale torx
schroevedraaier hebben. In de 3310 zit standaar een trilmotortje
Verwijderd
Als je 'm in Tokio koopt (NSE-8) welOp woensdag 17 januari 2001 13:12 schreef pven het volgende:
[..]
Dit zit er toch standaard in?
Verwijderd
Zwarte markt in Beverwijk! en anders moet je eens op internet gaan zoeken zijn overal wel sites bekend dacht ik zo waar je onderdelen van nokia's kan krijgen voor redelijke prijzen... als je een link wil weten dan moet je me maar ff contactenOp woensdag 17 januari 2001 16:16 schreef T het volgende:
PC-Discount misschien
Pagina: 1