Hallo,
Ik heb volgend probleem, sinds daarjuist heb ik een nieuwe laptop (acer aspire 1692WMLi) maar als ik probeer msn messenger te installeren dat gaat vlot maar als ik het probeer te openen dan:
1. Het duurd lang tot ik mijn mail adres volledig kan typen
2. Als het eenmaal getypt is krijg ik deze fout:

Ik heb deze dingen geprobeerd:
eerst dacht ik dat mcaffee de oorzaak was, maar dit was het niet want achter ik deze verwijderd heb bleef het probleem hetzelfde.
Daarna windows firewall uitgeschakeld, maar alweer veranderde er niets.
vervolgens heb ik gecontrolleerd of de verbinding goed was en daar merkte ik iets op,

Hier zie je dat er wel een verbinding is met internet, maar niet met de .NET service
dan kun je hier het resultaat zien van 'verbinding controleren' bij msn zelf,

Dus hier is alles in orde
de foutmelding was dus dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, maar als ik dan eens klik op 'controleren van de verbinding' dan zie ik dit:

Ik begrijp er NIETS van
en ik wil dit opgelost want wat ben je met een laptop als je niet kunt communiceren via msn 
Dank bij voorbaat... Frans DM
Ik heb volgend probleem, sinds daarjuist heb ik een nieuwe laptop (acer aspire 1692WMLi) maar als ik probeer msn messenger te installeren dat gaat vlot maar als ik het probeer te openen dan:
1. Het duurd lang tot ik mijn mail adres volledig kan typen
2. Als het eenmaal getypt is krijg ik deze fout:

Ik heb deze dingen geprobeerd:
eerst dacht ik dat mcaffee de oorzaak was, maar dit was het niet want achter ik deze verwijderd heb bleef het probleem hetzelfde.
Daarna windows firewall uitgeschakeld, maar alweer veranderde er niets.
vervolgens heb ik gecontrolleerd of de verbinding goed was en daar merkte ik iets op,

Hier zie je dat er wel een verbinding is met internet, maar niet met de .NET service
dan kun je hier het resultaat zien van 'verbinding controleren' bij msn zelf,

Dus hier is alles in orde
de foutmelding was dus dat de service tijdelijk niet beschikbaar is, maar als ik dan eens klik op 'controleren van de verbinding' dan zie ik dit:

Ik begrijp er NIETS van
Dank bij voorbaat... Frans DM