Zijn al 200 threads over geweest. Gebruik the search. Ik heb zelf trouwens XS4ALL en dat bevalt me prima!
Ik vind dit nou juist een onderwerp waar de meningen over veranderen. XS4ALL was in het begin veel slechter dan nu, ik wil graag ervaringen van mensen weten die nu planet of euronet hebben. Er wordt ook veel gelulg over alle FUP's en datalimieten, en het is bijvoorbeeldinteresting te kijken naar of iemand al klachten heeft gehad. Ik heb op mn werk XS4ALL fast, en we doen denk ik tussen de 25 en 30 GB per maand, en nog nooit wat gehoord.
Dus als iemand alsnog wat kwijt wil, bedankt.
En niet zo bits doen he.
Dus als iemand alsnog wat kwijt wil, bedankt.
En niet zo bits doen he.
Nou hebben we, hoor ik net, met mijn studentenvereniging Euronet business ADSL besteld... En die jongens zeggen dat Euronet juist erg relaxed is met dataverkeer enzo. Ergens anders op GoT hoorde ik ook weer iemand zeiken over Euronet 
Nog tipz? (of alleen zeikerige ikweethetbetermsgs vandaag
)
Nog tipz? (of alleen zeikerige ikweethetbetermsgs vandaag
De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...
Ik woon in utrechtOp zondag 21 januari 2001 23:39 schreef day het volgende:
neem cistron adsl
onbegrensd up & down, goede ervaring mee
http://www.cistron-telecom.nl
Verwijderd
van de site:Op zondag 21 januari 2001 23:39 schreef day het volgende:
neem cistron adsl
onbegrensd up & down, goede ervaring mee
http://www.cistron-telecom.nl
de fair use limiet voor het ADSL blue abonnement is vooralsnog vastgesteld op 35 GB per maand
Verwijderd
daar hebben ze juist CISTRON!Op maandag 22 januari 2001 11:26 schreef RubZie het volgende:
[..]
Ik woon in utrecht
Leuk dat Cistron, alleen kunnen ze in de praktijk bijna nergens ADSL leverern, wacht al een half jaar in Rotterdam centrum...
Life is what happens while your making other plans..
Wanneer heb je het besteld, want ik zit nog steeds te wachtenOp maandag 22 januari 2001 20:00 schreef Eefje26 het volgende:
Ik heb nu net ook mxstream via planet internet (net een weekje) en het werkt perfect!
Heb je trouwens een monteurtje laten langskomen of heb je het doe-het-zelf pakket genomen?
En als dat laatste het geval was, heb je problemen ondervonden bij de installatie of was het een eitje?
Trouwens heb je een analoge of ISDN aansluiting thuis?
Graag meer info
Verwijderd
Heb ik dus ook .... zit ook al een maand te wachten op Mxstream, wijkpunt zit vol of zoiets, ik heb thuis ISDN, en dat is inmiddels geen probleem meer ... zeggen ze dan he, heb het helaas nog niet kunnen ondervinden[b]Wanneer heb je het besteld, want ik zit nog steeds te wachten
Heb je trouwens een monteurtje laten langskomen of heb je het doe-het-zelf pakket genomen?
En als dat laatste het geval was, heb je problemen ondervonden bij de installatie of was het een eitje?
Trouwens heb je een analoge of ISDN aansluiting thuis?
Graag meer infoalsjeblieft
overigens een DHZ-pakket besteld, maar al wel via vrienden gehoord dat dat nauwelijks problemen oplevert, een LAN opzetten af en toe wel, vanwege hun moeilijke IP toekenning. Ze ondersteunen trouwens bij de helpdesk ook LAN's niet, mag het dus allemaal lekker zelf uitzoeken, als het ooit nog eens geleverd wordt
zit nu (nog) bij die K*T casema....
Pagina: 1