Ik heb afgelopen weekend de PC van mijn vriendin geformatteerd, aangezien hij bomvol spyware en andere zooi zat na 5 jaar niet geformatteerd te zijn. Speedtouch 330 USB modem eraan gehangen, werd niet correct geinstalleerd. Nieuwe drivers gedownload bij buren, modem werd correct geinstalleerd, lampjes USB/ADSL branden continu wat dus zou moeten betekenen dat het modem correct is aangesloten toch?
Maar goed, als ik wil inbellen krijg ik dus foutmelding 721 - de externe computer reageert niet. Heb al uren gezocht hier op tweakers en andere sites, mensen met dezelfde soort problemen maar geen concrete oplossingen.... Heb al contact gehad met Wanadoo helpdesk, maar die zeggen dat de technische dienst contact opneemt - wat na 2,5 dag nog niet gebeurd is...
Enige hulp zou erg welkom zijn...
Maar goed, als ik wil inbellen krijg ik dus foutmelding 721 - de externe computer reageert niet. Heb al uren gezocht hier op tweakers en andere sites, mensen met dezelfde soort problemen maar geen concrete oplossingen.... Heb al contact gehad met Wanadoo helpdesk, maar die zeggen dat de technische dienst contact opneemt - wat na 2,5 dag nog niet gebeurd is...
Enige hulp zou erg welkom zijn...