iPod software update

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Heeft iemand ook net als ik een voorgevoel dat er volgende week een update voor iPod kan aankomen? Komt namelijk altijd uit als er een nieuwe iPod is. Maar doordat ze pas volgende week leverbaar is verwacht ik persoonlijk dat deze pas volgende week zal uitkomen. Ben benieuwd of ze ook nog eens aan de oude iPodjes denken want vorige was enkel Nano en die features wil ik toch ook op mijn mini. Wetende dat de 5G iPod ook wat features van de Nano heeft moet dit toch wel kunnen.

Ook nog een deel hiervan is dat er software moet zijn om de nieuwe iPod te herstellen en zo. De software is trouwens ook handig als je je iPod verkoopt. Kun je meteen al je muziek er weer afhalen. En je vermijdt ook problemen bij de nieuwe bezitter dat hij moet gaan her koppelen aan zijn muziekbibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

co0lman schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:31:
Heeft iemand ook net als ik een voorgevoel dat er volgende week een update voor iPod kan aankomen? Komt namelijk altijd uit als er een nieuwe iPod is. Maar doordat ze pas volgende week leverbaar is verwacht ik persoonlijk dat deze pas volgende week zal uitkomen. Ben benieuwd of ze ook nog eens aan de oude iPodjes denken want vorige was enkel Nano en die features wil ik toch ook op mijn mini. Wetende dat de 5G iPod ook wat features van de Nano heeft moet dit toch wel kunnen.
Same story as always: The Future Will Tell
Zou mooi zijn als de oudere 'pods ook wat nieuwe functies krijgen, maar gebruiken we ze ook echt?
Ook nog een deel hiervan is dat er software moet zijn om de nieuwe iPod te herstellen en zo. De software is trouwens ook handig als je je iPod verkoopt. Kun je meteen al je muziek er weer afhalen. En je vermijdt ook problemen bij de nieuwe bezitter dat hij moet gaan her koppelen aan zijn muziekbibliotheek.
Ja, en? Ik neem aan dat bij de nieuwe iPods wel een bijhorende iPod Updater zit om dit te kunnen doen, niet dan?

[ Voor 2% gewijzigd door naaa op 14-10-2005 21:41 . Reden: Even Appledoorn bellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mjah, gewoon afwachten, verder valt er niet veel over te zeggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel al die wereldklokken, alsmede de screenlocker, die ik erg stoer vind. En de video-optie moet ook op mijn 20 GB iPod Color kunnen werken..
Wat denken jullie, gaat hij nog komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:16:
Ik wil ook wel al die wereldklokken, alsmede de screenlocker, die ik erg stoer vind. En de video-optie moet ook op mijn 20 GB iPod Color kunnen werken..
Wat denken jullie, gaat hij nog komen ?
Technisch is het allemaal mogelijk. Met linux voor de iPod kun je bijvoorbeeld ook Doom spelen... Apple bracht een update uit om podcasts te ondersteunen, maar aan die podcasts verdient het bedrijf geld en niemand gaat een nieuwe iPod kopen alleen voor podcasts. Video daarentegen is natuurlijk supergewild (bovendien is de nieuwe iPod dunner, gaat langer mee en in het zwart!). Ik wou dat ik niet een arm studentje was... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:19:
[...]

Technisch is het allemaal mogelijk. Met linux voor de iPod kun je bijvoorbeeld ook Doom spelen... Apple bracht een update uit om podcasts te ondersteunen, maar aan die podcasts verdient het bedrijf geld en niemand gaat een nieuwe iPod kopen alleen voor podcasts. Video daarentegen is natuurlijk supergewild (bovendien is de nieuwe iPod dunner, gaat langer mee en in het zwart!). Ik wou dat ik niet een arm studentje was... :'(
Hoe verdient Apple nu geld aan podcasts? Kan ik niet goed begrijpen daar dit gratis is. Enige wat gebeurt is dat mensen misschien iTunes meer gaan gebruiken omwille van de handige gids maar ik weet niet hoe ze er geld aan kunnen verdienen. Ik betaal niks om te luisteren en als podcaster verschijn ik ook gratis in de gids. Dus moet je mij wel eens duidelijk maken hoe ze hier geld aan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

tsjah, zoals de policy al zegt: we doen niet aan geruchten in APL; deze gaat dan ook dicht.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.