Heeft iemand ook net als ik een voorgevoel dat er volgende week een update voor iPod kan aankomen? Komt namelijk altijd uit als er een nieuwe iPod is. Maar doordat ze pas volgende week leverbaar is verwacht ik persoonlijk dat deze pas volgende week zal uitkomen. Ben benieuwd of ze ook nog eens aan de oude iPodjes denken want vorige was enkel Nano en die features wil ik toch ook op mijn mini. Wetende dat de 5G iPod ook wat features van de Nano heeft moet dit toch wel kunnen.
Ook nog een deel hiervan is dat er software moet zijn om de nieuwe iPod te herstellen en zo. De software is trouwens ook handig als je je iPod verkoopt. Kun je meteen al je muziek er weer afhalen. En je vermijdt ook problemen bij de nieuwe bezitter dat hij moet gaan her koppelen aan zijn muziekbibliotheek.
Ook nog een deel hiervan is dat er software moet zijn om de nieuwe iPod te herstellen en zo. De software is trouwens ook handig als je je iPod verkoopt. Kun je meteen al je muziek er weer afhalen. En je vermijdt ook problemen bij de nieuwe bezitter dat hij moet gaan her koppelen aan zijn muziekbibliotheek.