Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
plakband? secondelijm? sjeez, dat klus je zo aan elkaar hoor
je moet je toetsenbord ook plat leggen, beter voor je polsen
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
tja om hier nou een topic voor te openen
beetje onzin...
het is lijmen, plat leggen, contact opnemen met klantenservice microsoft of nieuwe kopen... meer kunnen wij er ook niet aan doen.
het is lijmen, plat leggen, contact opnemen met klantenservice microsoft of nieuwe kopen... meer kunnen wij er ook niet aan doen.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Niet als je maar de helft van het pootje weer kan vindenSick Nick schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:31:
plakband? secondelijm? sjeez, dat klus je zo aan elkaar hoor
Probeer het eens met ingeklapte pootjes. Of tijd voor een nieuw toetsenbord (Logitech UltraX is een aanrader).
Of je moet iemand die ook een vinden die ook een kapot pootje heeft.
Of je moet iemand die ook een vinden die ook een kapot pootje heeft.
Coïtus ergo sum
Inderdaad. Die pootjes krijg je toch nergens los. Plaats een advertentie op marktplaats ofzo, hopen dat je geluk hebt, probeer het te plakken, of bedenk iets anders. Ik heb geen idee wat dit topic voor een nut heeft.Saeverix schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:38:
tja om hier nou een topic voor te openenbeetje onzin...
Kon toch zijn dat iemand tegen een zaak was aangelopen ooit die die dingen leverde. Je kunt ook niet reageren dan sterft het topic vanzelf uitSaeverix schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:38:
tja om hier nou een topic voor te openenbeetje onzin...
Ok mensen reacties zijn niet meer nodig. I get the point.
MOD --> close topic
MOD --> close topic
[ Voor 17% gewijzigd door DeOS op 14-10-2005 20:46 ]
Post eens een foto van het hele pootje? Ik heb een ms keyboard en gebruik de pootjes niet ivm RSI. Als je daar nou de hoofdprijs voor geeft?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Allemachtig.. breek een wasknijper doormidden en plak die eronder. Densoods eentje aan beide kanten als ie wiebelt.. :-)
Siditamentis astuentis pactum.
Pagina: 1