Toon posts:

OSCommerce

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan om een "Web Shop" te gaan maken.
Na enige tijd te hebben "gegoogled" en op tweakers de topics heb afgelezen

Ben ik tot de conclusie gekomen om tussen deze programma's te kiezen..

- ShopInSite NMI (Lite free)
- OSCommerce (wening verstand van php en myqsl)
- Free webshop Edition 1 (Duits programma)

Welke zouden jullie kiezen of met welk programma maken jullie gebruik..

Vertel graag je ervaring..

Het liefst zou ik zo soort site van OSCommerce willen hebben het ziet er strak uit en heeft veel funcites..
Maar heb echt geen verstand van php en myqsl |:(

Groeten

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 13:06

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik denk dat als je geen verstand hebt van PHP en MySQL, niet aan een webshop als OSCommerce moet beginnen.

Dit omdat de basis opzet heel erg leuk werkt, maar als je bepaalde dingen aangepast wil hebben (en dat wil je, geloof me) je kennis van de eerder genoemden moet hebben.

Over de twee andere door je genoemde opties heb ik niks te melden, nooit iets mee gedaan.

Powered By C8H10N4O2

Verwijderd

Topicstarter
Kluk-Kluk schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:04:
Ik denk dat als je geen verstand hebt van PHP en MySQL, niet aan een webshop als OSCommerce moet beginnen.

Dit omdat de basis opzet heel erg leuk werkt, maar als je bepaalde dingen aangepast wil hebben (en dat wil je, geloof me) je kennis van de eerder genoemden moet hebben.

Over de twee andere door je genoemde opties heb ik niks te melden, nooit iets mee gedaan.
Ja dat is het probleem nou juist zou ik mij daar heel erg in moeten gaan verdiepen..

Want opzich de basis van PHP is niet moeilijk te leren had ik gelezen maar als je daarna wat moet aan passen word het allemaal "rommel..

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
met het standaard oscommerce pakket kom je al een heel eind, zonder kennis van php/mysql.

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

Verwijderd

Topicstarter
wildow schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:07:
met het standaard oscommerce pakket kom je al een heel eind, zonder kennis van php/mysql.
Neem aan dat je deze bedoeld: http://www.oscommerce.com/redirect.php/go,16

Kan je mij anders niet helpen met een klein begin te maken?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:15:
[...]

Kan je mij anders niet helpen met een klein begin te maken?
P&W Beleid

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat je er geen verstand van hebt maakt niet uit, maar dan zul je je er wel in moeten gaan verdiepen. Dat doe je bijvoorbeeld door te starten bij www.php.net of www.mysql.org, of op w3schools.org. Niet door op GoT te vragen of we het even voor willen kauwen. Dat is tegen onze regels in, zoals in Algemene gedragsregels (Netiquette) te lezen is, en bovendien leer je er zelf ook geen moer van ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:22:
Dat je er geen verstand van hebt maakt niet uit, maar dan zul je je er wel in moeten gaan verdiepen. Dat doe je bijvoorbeeld door te starten bij www.php.net of www.mysql.org, of op w3schools.org. Niet door op GoT te vragen of we het even voor willen kauwen. Dat is tegen onze regels in, zoals in Algemene gedragsregels (Netiquette) te lezen is, en bovendien leer je er zelf ook geen moer van ;)
Oepssss okee niet slim van mij

Nou ga mij daar dan maar inverdiepen :)

Wel bedankt voor de tips enz!

Als julie nog tips hebben hooor ik het graag :D
Pagina: 1