Pas geleden had ik mijn Aopen 6800GT opgestuurd naar de winkel omdat hij geen beeld meer gaf. Daarom had ik een oude ati 7500 gebruikt. Maar hun belde me later op, en vertelde dat de Aopen 6800GT in hun pc het wel deed. Ik vond het natuurlijk erg jammer , want ik kreeg ook nog een rekening van de onderzoekskosten en het verzenden was ook op mijn kosten. 27 euro voor niets. Maar mijn videokaart heeft een tijd wel gedaan, maar sinds de tijd met bf2 werd de gpu wel 100 graden en dat was ook 1 van de rede waarom ik hem terugstuurde. En in die tijd gaf die videokaart soms ook geen beeld terwijl ie gewoon koud was. Maar toen had ik even in de heatsink geblazen zodat de stof wegging, maar daarna kreeg ik helemaal geen beeld meer. Maar bij de winkel gaf hij dus wel beeld. Ik kan ook geen andere voeding etc. gebruiken want die heb ik niet.
De temperaturen van de andere componenten zijn goed. Maar de 12 v. lijn was 1 keer zelfs 11,39 V ofzo geweest. Meestal is de 12 v lijn : 11,7 V
Wat heb ik gedaan?
- Bios reset
- Andere drivers geinstalleerd van Nvidia en de Intel driver met behulp van de ati 7500 waarmee ik wel beeld kreeg.
- Ik heb bij alle overbodige componenten de molex eruit gehaald.
- Andere monitor gebruikt, DVI en de normale aansluiting gebruikt.
- Andere molex in de videokaart gestopt.
- Ik heb niet ge-overclocked.
- 1 Geheugen module eruit gehaald, en de andere laten zitten. Dit heb ik bij alle 2 gedaan.
Meer weet ik niet wat ik kan doen. Wat kan ik nog meer doen? En waar zou het waarschijnlijk aan liggen?
Specs:
Intel 3,2E
Asus p4c800 Deluxe
2x 512 mb twinmos
zalman 400 Watt
Creative live
De temperaturen van de andere componenten zijn goed. Maar de 12 v. lijn was 1 keer zelfs 11,39 V ofzo geweest. Meestal is de 12 v lijn : 11,7 V
Wat heb ik gedaan?
- Bios reset
- Andere drivers geinstalleerd van Nvidia en de Intel driver met behulp van de ati 7500 waarmee ik wel beeld kreeg.
- Ik heb bij alle overbodige componenten de molex eruit gehaald.
- Andere monitor gebruikt, DVI en de normale aansluiting gebruikt.
- Andere molex in de videokaart gestopt.
- Ik heb niet ge-overclocked.
- 1 Geheugen module eruit gehaald, en de andere laten zitten. Dit heb ik bij alle 2 gedaan.
Meer weet ik niet wat ik kan doen. Wat kan ik nog meer doen? En waar zou het waarschijnlijk aan liggen?
Specs:
Intel 3,2E
Asus p4c800 Deluxe
2x 512 mb twinmos
zalman 400 Watt
Creative live