Pc start niet meer op laatste keer gewoon normaal uitgeschakeld, maar daarna deed hij het niet meer. Als ik de powerknop indruk dan doet hij helemaal niks, als ik even de voeding van het moederbord los gooi 10sec ofzo dan doet hij het voor ongeveen een seconde. de cpu-fan gaat dan heel even draaien en dan valt hij uit. hij geeft verder geen piepjes of iets dergelijks.
probleem had ik er 4 weken geleden voor het eerst mee, andere voeding erin gehad geen resultaat andere processor geprobeerd deed hij het weer normaal. dus toen maar een andere processor besteld maar hij heeft het een week of 3 goed gedaan en nu weer precies hetzelfde probleem.
mijn eigen conclusie: processor weer kapot maar moederbord is ook niet goed meer waardoor de processor steeds kapot gaat.
wie weet precies wat het probleem is en wat ik allemaal moet gaan vervangen.
het probleem is dat het een pc is van een goedde kennis van me dus niet mn eigen pc. daarom vindt ik het ook zo vervelend dat hij het maar 3 weken goed gedaan heeft en nu weer precies hetzelfde probleem vertoond.
het gaat trouwens om een AMD Athlon XP 1800+
probleem had ik er 4 weken geleden voor het eerst mee, andere voeding erin gehad geen resultaat andere processor geprobeerd deed hij het weer normaal. dus toen maar een andere processor besteld maar hij heeft het een week of 3 goed gedaan en nu weer precies hetzelfde probleem.
mijn eigen conclusie: processor weer kapot maar moederbord is ook niet goed meer waardoor de processor steeds kapot gaat.
wie weet precies wat het probleem is en wat ik allemaal moet gaan vervangen.
het probleem is dat het een pc is van een goedde kennis van me dus niet mn eigen pc. daarom vindt ik het ook zo vervelend dat hij het maar 3 weken goed gedaan heeft en nu weer precies hetzelfde probleem vertoond.
het gaat trouwens om een AMD Athlon XP 1800+
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 18:58 ]