Toon posts:

Externe behuizing problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zet dr maar een slotje op, heb m al gevonden.

In mijn pc moet ik de usb poorten aan de achterkant gebruiken voor de HD, de voorkant geeft errors. een muis ofzo werkt wel.

Ik heb een externe USB 2.0 / firewire behuizing gekocht en daarin een Maxtor 80 GB HD geplaatst.
Na een kapotte behuizing te hebben gekocht werkt hij nu wel.

Echter heb ik het volgende probleem...
...bestanden op de schijf zetten (van C schijf naar L (externe) schijf gaat supersnel.
1 GB in 2 minuten ofzo. Maar als ik van mn normale hardeschijf bestanden wil kopieeren naar de externe dan duurt het 190 minuten ofzo, en na enkele minuten wordt de schijf ge-unmount automatisch en moet ik m weer opnieuw opstarten(hij verdwijnt dan uit Windows). Zodra ik niets met de schijf doe bijft ie keurig zitten, maar ook bij defragmenteren wordt ie er na een tijdje uitgegooid.

De leessnelheid van de externe HD zit dus een probleem in, schrijven gaat wel supersnel

herkent iemand deze problemen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 19:42 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:38
Hmm, een topic wordt pas gesloten als je een Topic Report doet, daar is dit icoontje voor: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif. Omdat dit een forum is, is het misschien ook makkelijk de oplossing te posten, dan hebben andere mensen er ook wat aan...

[ Voor 12% gewijzigd door tafkaw op 14-10-2005 19:48 ]

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-02 16:18

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Gr0wLiThE schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:48:
Hmm, een topic wordt pas gesloten als je een Topic Report doet, daar is dit icoontje voor: [afbeelding]. Omdat dit een forum is, is het misschien ook makkelijk de oplossing te posten, dan hebben andere mensen er ook wat aan...
^^ met hem, ik wil ook wel weten wat er nu eigenlijk aan de hand was ... Aangezien ik nog al wat zelf gebouwde externe hdd's verkoop, en het prob nog nooit tegengekomen ben ...