Hoi, ik heb sinds vandaag een DVD-brander, en wilde daarmee (ook voor het eerst) een ISO-bestand branden op DVD. Ik deed dit met Nero 6, en brandde hem als DVD-ROM (ISO). Maar...ik heb nu alleen dat ISO-bestand op m'n DVD staan, en níet de bestanden die ín de ISO zitten. Hoe moet ik dit oplossen? Dus dat ik de ISO selecteer, op DVD brand, en dan alle uitgepakte bestanden op de DVD zie staan. En hoe kan ik er eventueel een goede boot-DVD van maken? Ik kom er met de zoekfunctie ook al niet uit... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, bedankt!
"File->Burn Image..." is de 'missing link' hier
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Andere mensen zijn me al voor met een beter antwoord
[ Voor 79% gewijzigd door MensionXL op 14-10-2005 17:55 ]
je moet in nero:
bestand -> openen -> iso selecteren -> burn
niet: een nieuw "DVD-ROM (ISO)." maken en hem daarin zetten....
ff zelf zoeken kan ook geen kwaad
bestand -> openen -> iso selecteren -> burn
niet: een nieuw "DVD-ROM (ISO)." maken en hem daarin zetten....
ff zelf zoeken kan ook geen kwaad
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
AHA nu zie ik de verwarring :
De ISO in het vetjes, is niet dezelfde ISO als waar dat jij op bedoelt! Jij bedoelt eigenlijk gewoon een Image en deze is nu toevallig in ISO formaat, vandaar de verwarring met de ISO in het vetjes.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:53:
Hoi, ik heb sinds vandaag een DVD-brander, en wilde daarmee (ook voor het eerst) een ISO-bestand branden op DVD. Ik deed dit met Nero 6, en brandde hem als DVD-ROM (ISO). Maar...ik heb nu alleen dat ISO-bestand op m'n DVD staan, en níet de bestanden die ín de ISO zitten. Hoe moet ik dit oplossen? Dus dat ik de ISO selecteer, op DVD brand, en dan alle uitgepakte bestanden op de DVD zie staan. En hoe kan ik er eventueel een goede boot-DVD van maken? Ik kom er met de zoekfunctie ook al niet uit... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, bedankt!
momania, disco stu en Jimbolino geven je al de oplossing. Met een klein beetje proberen had je dat zo kunnen vinden. Volgende keer iets meer onderzoek doen voor je een topic opent is wel gewenst, lees daarover de Software Algemeen - Beleid even goed door 
Daarnaast is HELP in je titel best fout, we zijn hier geen helpdesk die je even een hapklaar antwoord verschaft, en het komt ook ontzettend opdringerig over.
Daarnaast is HELP in je titel best fout, we zijn hier geen helpdesk die je even een hapklaar antwoord verschaft, en het komt ook ontzettend opdringerig over.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()