Ik heb onlangs een pc opgestuurd naar iemand. In de e-mail heb ik aangegeven dat dit niet mijn voorkeur had omdat er wel eens iets fout zou kunnen gaan. Nu blijkt de cd-romspeler defect geraakt te zijn. Nu begint deze persoon te eisen dat ik dit oplos. Ik ben de kwaadste niet. Maar ik sta toch volledig in mijn recht?
Als jij dudielijk in een e-mail hebt staan dat de ontvangende partij het goed vond dat het zo verzonden wordt sta jij neem ik aan volledig in je recht. En was de PC verzekerd via TPG? Anders kun je daar de schade op verhalen 
En als je in het vervolg nog meer van dit soort vragen hebt lees dan even Buyers Zone FAQ *laatste update: 29 juni 2005* door, om te zien wat er wel en wat er vooral niet in dit forum thuis hoort
BZ is niet voor vragen omtrent verkopen van zaken, daar is SG vooral voor, maar is alleen voor Frontpage-gerelateerde advertenties die niet goed zijn, ShS's die niet aan de regels voldoen ed.
Denk daar ajb volgende keer om
En als je in het vervolg nog meer van dit soort vragen hebt lees dan even Buyers Zone FAQ *laatste update: 29 juni 2005* door, om te zien wat er wel en wat er vooral niet in dit forum thuis hoort
BZ is niet voor vragen omtrent verkopen van zaken, daar is SG vooral voor, maar is alleen voor Frontpage-gerelateerde advertenties die niet goed zijn, ShS's die niet aan de regels voldoen ed.
Denk daar ajb volgende keer om
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Aangezien dit niet direcy met Buyers Zone te maken heeft gaat dit topic dicht.
Dit topic is gesloten.