Toon posts:

HD komt elke seconde ongewenst in actie

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een processor en moederbord upgrade, en een nieuwe installatie XP SP2 Pro is mijn harde schijf (IDE IBM Deskstar 40GB) overactief. Ongeveer elke seconde hoor ik de schijf even in actie komen. Dat kan soms minuten lang duren, en dan is het soms ook weer plots stil. Het is geen virus en ook geen spyware, en programma's uitschakelen in taakbeheer lijkt ook niet te helpen.
Iemand een idee wat dit is?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het is toch echt een programma dat de activiteit veroorzaakt. Of post je in OM omdat je last hebt van het geluid?

Normaal zou ik met zon sumiere startpost om extra info vragen of wijzen naar de search, (bv search op "harde schijf activiteit" ), maar eingelijk ontgaat het me wat nou precies je probleem is.

[ Voor 47% gewijzigd door leuk_he op 14-10-2005 17:22 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dan installeer je even FileMon en dan kun je exact zien welk programma welke file aanspreekt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Zoek is naar het programma FilemonNT, daar kan je in zien wat er nu preies naar je HD schrijft.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik blijk besmete te zijn met het W32/Agobot-S virus virus. Dat creeert een programma svchost.exe, wat contact met de buitenwereld probeerde te krijgen. Lange leve Sygate Firewall, jammer van McAfee Antivirus...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mijn mcaffee is al heel wat agobotjes tegengekomen hoor

Iperf

Pagina: 1