Hee, ik wordt er helemala ziek van.. telkens als ik bij een computerwinkel kom dat ze een of andere smoes verzinnen omdat ze die case die ik wil net niet hebben.. Hoe komen jullie aan je cases? Gaan jullie naar de plaatstelijke computerwinkel of bestellen jullie ze online? En als jullie ze online bestellen, waar?
Ik bestel ze altijd online ja, kijk eens in de tweakers.net pricewatch 
Zelf bestel ik ze meestal via magna of pczaak.
Verwijderd
Ze kunnen die case die jij wilt toch wel bestellen? (dan zit er maar 2 weken levertijd op)
Tsja, over het algemeen koop ik bij Alternate en Azerty m'n computerstuff (goede ervaringen mee). Er staat altijd wel bij een artikel of iets op voorraad is en hoe lang de levertijd is.
Tsja, over het algemeen koop ik bij Alternate en Azerty m'n computerstuff (goede ervaringen mee). Er staat altijd wel bij een artikel of iets op voorraad is en hoe lang de levertijd is.
PCzaak is inderdaad een aanrader.Peter schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:06:
Ik bestel ze altijd online ja, kijk eens in de tweakers.net pricewatch
[ Voor 6% gewijzigd door Fernoráto op 14-10-2005 17:07 ]
Ja een van de veleVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:08:
PCZaak? is dat een online webshop?
Zoals ik al zei kan je natuurlijk in de Pricewatch kijken onder behuizingen.
[ Voor 41% gewijzigd door Fernoráto op 14-10-2005 17:11 ]
Dan moet je ook niet zeuren en elke dag een volgende smoes aanhoren. Mensen komen met een oplossing en dat wil je niet, wat wil je danVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:25:
Hmm, 10 euro verzendkosten vind ik zonde van het geld..
Online shops hanteren allemaal verzendkosten
[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 14-10-2005 17:28 ]
Verwijderd
Het geld dat je stopt in het rondrijden al dan niet met de auto of telefoneren kost je ook geld. Dus liever van uit je luie stoel betellen en aan de deur ontvangen.
Je zou er ook eentje zelf kunnen maken van hout oid
Maar anders zou ik gewoon even in de pricewatch kijken ja
Over cases gesproken..
Weet iemand toevallig, of er ergens een zaakje is die de Coolermaster Stacker STC-T01 Black op voorraad heeft??
Wacht inmiddels al 9 weken op deze kast.. en over 3 weken minimaal is die weer leverbaar volgens hen..
En je moet niet zo op die bestelkosten kijken btw.. als je in de pricewatch de goedkoopste winkel zoekt, zit je incl. verzendkosten meestal al onder het bedrag waarvoor hij in de winkel wordt verkocht.
Let wel op: prijs+ bestelkosten = totaalprijs
en dan kun je zo makkelijk dfe goedkoopste er tussen uit halen.
Weet iemand toevallig, of er ergens een zaakje is die de Coolermaster Stacker STC-T01 Black op voorraad heeft??
Wacht inmiddels al 9 weken op deze kast.. en over 3 weken minimaal is die weer leverbaar volgens hen..
En je moet niet zo op die bestelkosten kijken btw.. als je in de pricewatch de goedkoopste winkel zoekt, zit je incl. verzendkosten meestal al onder het bedrag waarvoor hij in de winkel wordt verkocht.
Let wel op: prijs+ bestelkosten = totaalprijs
[ Voor 3% gewijzigd door eXe op 14-10-2005 19:47 ]
Lijkt me duidelijk
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()