Toon posts:

MSN Messenger: Kan blokkade $msnuser niet opheffen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik denk dat dit hier wel thuis hoort. Het gaat om het volgende probleem.

Als ik msn op start.. en iemand voegd me toe dan accepteer ik hem (of annuleer). En dan krijg ik de melding: Kan de blokkade [naam] niet opheffen.

Vervolgens zie ik die persoon wel in mijn msn. Maar die persoon ziet me niet online.
Mensen die er al in stonden heb ik geen problemen mee.

Maar mensen toevoegen kan dus niet meer. Ik kan dus wel praten offline, maar ze kunnen mij dus niet meer aanklikken.

Nagoed, ik heb msn opnieuw geinstalleerd.. maar het vreemde is.. op alle andere pc's hier doet hij hetzelfde. Op een msn account van een familie lid logt ie wel in zonder problemen..

Wie helpt mij hieruit? of is er iets wat microsoft veranderd heeft?

Tis voor mij nogal belangrijk dus word gewaardeerd! :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Support@msn.com misschien even mailen? Welkje versies gebruik je? Verder heeft dit niks met Windows temaken, want MSN is een optioneel programma. Ik denk dat er iets in jouw account niet helemaal goed zit.

Ik verplaats even het topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen, omdat we daar MSNM bespreken :) Verder pas ik nog even de topictitel aan, zodat je probleem er in staat. '[MSN] Buggie?' zegt natuurlijk helemaal niks over je probleem.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

Reptile209

- gers -

Staat die persoon in je blocklist (Opties -> privacy)? Heb je wellicht 150 of meer contactpersonen, want daar zit ergens een grens. En anders zou ik ook zeggen: mail microsoft over dit probleem :).

Zo scherp als een voetbal!