Als mijn geheugen me niet bedriegt kon je vroegâh Word zo instellen dat deze automatisch het document waar je aan werkte wegschreef, bijvoorbeeld om de 10 minuten.
Is die functie ook in Word 2003 te realiseren?
Let wel: ik bedoel echt saven, geen reservekopiën tegen het crashen van Word.
Dus een uur typen, om de 10 minuten een auto-save, na een uur Word netjes afsluiten kiezen voor wijzigingen niet opslaan en dan toch maar maximaal 10 minuten werk kwijt zijn.
Tenslotte wil ik dit company-wide instellen met een GPO
Ik ben op Technet aan het zoeken geweest (oa naar Word+autosave), ik ben in Word naar de opties aan het zoeken geweest, ook in de help van Word en heb een aantal extra Beheerssjablonen in mijn Group-policy geladen uit de office 2003-toolkit en ben hier in aan het bladeren geweest.
Het gene wat er nu het dichste bij komt is automatisch een backup maken, maar dat doet ie alleen als je zelf saved (zodat je niet perongeluk je bestand "kapot-saved")
Dit is ook handig, dus dit onthou ik, maar dat is niet wat ik zoek.
Is die functie ook in Word 2003 te realiseren?
Let wel: ik bedoel echt saven, geen reservekopiën tegen het crashen van Word.
Dus een uur typen, om de 10 minuten een auto-save, na een uur Word netjes afsluiten kiezen voor wijzigingen niet opslaan en dan toch maar maximaal 10 minuten werk kwijt zijn.
Tenslotte wil ik dit company-wide instellen met een GPO
Ik ben op Technet aan het zoeken geweest (oa naar Word+autosave), ik ben in Word naar de opties aan het zoeken geweest, ook in de help van Word en heb een aantal extra Beheerssjablonen in mijn Group-policy geladen uit de office 2003-toolkit en ben hier in aan het bladeren geweest.
Het gene wat er nu het dichste bij komt is automatisch een backup maken, maar dat doet ie alleen als je zelf saved (zodat je niet perongeluk je bestand "kapot-saved")
Dit is ook handig, dus dit onthou ik, maar dat is niet wat ik zoek.