Toon posts:

Fifa 2006 met ATI Mobility X700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag mbt tot het spelen van Fifa 2006 op een laptop met de ATI Mobility X700 videokaart. Als ik het spel start gaan de menu's heel stroef en als ik daadwerkelijk met de wedstrijd wil beginnen valt het spel gewoon uit. Ik heb van de ATI site de nieuwste drivers geinstalleerd, een tijdje geleden al. Er staat bij de systeemeisen dat de X700 wel wordt ondersteund. Zijn er andere dingen die ik moet installeren om dit spel draaiende te krijgen en zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

Probeer je Speedsteep eens te disablen, als je een Centrino hebt, anders PowerNow van AMD.

[ Voor 46% gewijzigd door Pubbert op 14-10-2005 16:56 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je speedstep bedoelt? Deze optie kan ik nergens vinden. Dit is ook een enige spel waar ik problemen mee heb.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:42
Ermm, heb je al contact gezocht met EA zelf... Ze hebben nog wel eens tips voor je om het te fixen ;) Vaak zijn ze wel van bepaalde problemen op de hoogte maar door tijdsdruk fixen ze dat pas in een patch :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde, klapt hij er tijdens het laden uit?

Verwijderd

Heb dit probleem eveneens op mijn laptop. Het gaat om dezelde videokaart (ATI Mobilty Radeon x700) en hij crasht tijdens het laden van een wedstrijd. Iemand een id??

Verwijderd

Heeft iemand hier al een oplossing voor? Fifa06 knalt er bij het laden vd wedstrijd ook uit en het menu loopt er traag X700 updates geiinstalleerd.

bvb dank!!

jan
Pagina: 1