Ik heb een probleem, in het systeem wat ik gebroud heb wordt uitvoerig gebruik gemaakt van de Pear DB package maar omdat het een beetje druk begint te worden wil ik nu de Pear Cache packege gebruiken om PEAR::DB Result sets te cachen. Dit lukt mij voor geen meter.
Het save'n van de cache file gaat goed db connectie gaat goed alleen wordt totaal niet de result opgeslagen die terug gegeven wordt door de PEAR::DB class. Helppppp.
edit: $objCache->generateID($strSql) naar md5($strSql)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| $objDbCore = DB::connect( "mysql://User:Pass@196.168.1.154/DB" ); $objCache = new Cache('file',array('cache_dir' => PATH_CACHE_ROOT) ); $strSql = "SELECT ". " core_menu.*, ". " core_modules.modclassname as modclassname, ". " core_modules.modfilename as modfilename ". "FROM core_menu ". "LEFT JOIN core_modules ON core_modules.id = core_menu.modid "; $objCache->remove( md5( $strSql ) ); if( !$objCache->isCached(md5($strSql)) ) { $objResult = $objDbCore->query( $strSql ); $objCache->save( md5( $strSql ) , $objResult, 3); $objResult = $objCache->get( md5( $strSql ) ); } var_dump($objResult); |
Het save'n van de cache file gaat goed db connectie gaat goed alleen wordt totaal niet de result opgeslagen die terug gegeven wordt door de PEAR::DB class. Helppppp.
edit: $objCache->generateID($strSql) naar md5($strSql)
[ Voor 13% gewijzigd door rednek op 19-10-2005 15:02 ]