[oplossing] logitech Z 5500 D aan losse versterker?

Pagina: 1
Acties:

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
Hallo,

Ik (en met mij vele anderen) heb problemen met mijn logitech Z 5500 D, en om dit topic nou niet verder te vervuilen met alleenmaar gepraat over die Z 5500 D heb ik dit topic geopend.

De bedoeling van dit topic is dus niet om te melden dat je een probleem hebt met je set en ook niet voor gelul over pid's enzo, maar meer voor oplossingen die gedaan kunnen worden om mooie set toch nog te kunnen gebruiken. (aangezien logitech dat niet kan moeten we zelf maar iets verzinnen toch?)

Ik hoop dat we in dit topic met z'n allen naar een goede oplossing kunnen zoeken.

TS trapt af dus bij deze:

Na allemaal berichten over ferrietblokje en over ups-en, wat allemaal niet echt goed werkte (bij de één wel en bij de anders weer wat minder of helemaal niet) is mijn idee om mijn set aan te sluiten op een losse versterker. Voor de satalietjes zal dit niet zo'n probleem opleveren, alleen de sub is een ander verhaal....

De versterkers die je tegenwoordig koopt zijn vaak voorzien van een line-out voor subwoofers. Deze moet dus nog worden versterkt. mijn plan is dus om deze line-out aan de line-in van de woofer te hangen, maar dan moet ik weten welke pinnetjes dat zijn achterop mijn woofer. Ik weet niet of iemand een soortgelijk setje thuis heeft staan en ook zo'n versterker tot zijn beschikking heeft.. misschien zou je dan ff kunnen kijken welke pinnen de juiste zijn :)

pc | server | laptop | pda

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Oftewel, even bot gezegd, je hoopt dat iemand anders zijn set opensloopt, en jou de oplossing aandraagt? Wat let je om het zelf te proberen, of het te achterhalen via internet, en mensen hier de oplossing te bieden?

On topic dan maar, ik kan je helaas niet helpen, heb geen 5500 tot mijn beschikking.

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
zo moet je 't niet zien... k heb dit topic meer geopend zodat mensen hier eventuele oplossingen kunnen aandragen bekendmaken....

en dat we samen na kunnen dingen wat we kunnen doen om van die plops en brom af te komen...

kweet uberhaup niet waarom je reageerd als je zelf niet zo'n set hebt (je zegt dat je er geen tot je beschikking hebt)... k bedoel reageer dan niet ofzo...

verder denk ik dat ik maar niet ga reageren op je opmerking.... (de sfeer @GoT wordt met de dag beter.......)

pc | server | laptop | pda

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 13:11
het zou natuurlijk wel beter zijn als je even in de startpost een uitleg geeft over de mogelijkheden zoals dus bijvoorbeeld de ups en de ferrietblokjes met plaatjes erbij en waarom het zou moeten werken enz.. dan zouden eerder mensen het ook uitproberen waardoor we misschien wel juist die goede up of dat perfecte ferrietblokje kunnen vinden?

of misschien die perfecte manier van plaatsen..
als het voor sommige mensen werkt denk ik altijd dat het via een of andere aanpassing ook wel voor andere mensen moeten werken :)