[LCD TV] Het merk Videoseven

Pagina: 1
Acties:

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
Vanmiddag was ik bij de Mediamarkt in Enschede en daar zag ik verschillende LCD TV's van het merk Videoseven staan.
Aangezien er zowel op tweakers als op internet vrij weinig te vinden is over dit merk vraag ik mij af of er hier mensen zijn die er eentje thuis hebben staan of hier wat meer over weten.
De kwaliteit van de tv's die de MM had van videoseven zagen er goed uit, maar is dit ook betrouwbaar? Overigens is het merk zeker niet duur, dus het zou mooi zijn als de kwaliteit ook redelijk tot goed is.

• arnax

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
Op kieskeurig was ik zelf ook al geweest, maar ik vind dit nog niet echt een duidelijke ervaring van meerdere personen, een beoordeling van 3 of 4 sterren (of in veel gevallen ook alleen vraagtekens) zegt mij heel weinig. Ik ben nieuwsgieriger naar de "echte" mening. Dus de kwaliteit van DVD's en het gewone tv kijken erop.

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Heb er op mn werk een PC monitor van dit merk (en minimaal 20 andere collega's hebben dezelfde) en behalve dat die van ons nog 15" postzegels zijn heb ik er geen klachten over, zijn er wel een paar van kapot intussen maar ze staan dan ook 8 uur per dag aan en zijn al zo'n 4 jaar oud. Het merendeel doet het in elk geval nog prima!

[ Voor 8% gewijzigd door MidnightMotion op 14-10-2005 19:06 ]

Eigenaar van domoticavergelijken.info

Verwijderd

mijn ervaring met merkloze tv's is echt ontzettend varierend...
De ene die ik in mijn kamer heb staan doet het na een X aantal jaar nog steeds prima (geen idee hoeveel, maar t was een afdankertje).

En zogenaamde een beetje bekende B-'merk' tv's die mn ouders hebben gehad (genaamd 'Watson'), houden het niet al te lang uit...

Maar wat vond je zelf van de kwaliteit van het beeld wat je zag bij MM t.o.v. andere merken LCD-tv's?
Waarvoor wil je m gebruiken, wat moet er volgens jou voor jou opzitten en hoeveel scheelt dat met andere tv's?

• arnax

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
De kwaliteit leek me wel goed tov de anderen.Verder wil ik natuurlijk in een fatsoenlijke kwaliteit TV en films kunnen kijken. Verder moet er een DVI aansluiting opzitten, teletekst, stereo en het liefste ook nog een scart aansluiting, maar dat is niet echt relevant aan het onderwerp.

Is er ondertussen verder nog iemand die een Videoseven televisie heeft en iets over de kwaliteit hiervan kan zeggen?

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 14:23

Gulli

100% Unwiderstehlich

We hebben er al een half jaar een in de winkel staan en ik moet zeggen voor die prijs is het echt een mooi scherm. Goede beeldkwaliteit en ik ben nog geen rare dingen tegengekomen.

Connaisseur des femmes

• arnax

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
Gulli schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:16:
We hebben er al een half jaar een in de winkel staan en ik moet zeggen voor die prijs is het echt een mooi scherm. Goede beeldkwaliteit en ik ben nog geen rare dingen tegengekomen.
Ook geen klanten die terug zijn gekomen omdat het scherm kapot was?
En als ik zo vrij mag zijn.... Bij welke winkel werk je? een grote keten?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe is die TV aangesloten in de MM trouwens? Spelen ze er TV op af of staat er een DVD op te spelen? Lijkt me ook een belangrijke vraag als je wil beoordelen wat de kwaliteit is.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 14:23

Gulli

100% Unwiderstehlich

Ik werk bij Alternate, ik kan wel even voor je opzoeken of er veel terugkomen maar volgens mij valt het wel mee. Bij ons staat hij trouwens op een Media Center te draaien, echter wel op een geripte HD-map dus de kwaliteit die je daar ziet is niet geweldig. Ik heb m op echt DVD gezien en dat zag er gewoon haarscherp uit, TV hebben we nog niet kunnen proberen.

Connaisseur des femmes

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:58

TMC

Gulli schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:15:
Ik werk bij Alternate, ik kan wel even voor je opzoeken of er veel terugkomen maar volgens mij valt het wel mee. Bij ons staat hij trouwens op een Media Center te draaien, echter wel op een geripte HD-map dus de kwaliteit die je daar ziet is niet geweldig. Ik heb m op echt DVD gezien en dat zag er gewoon haarscherp uit, TV hebben we nog niet kunnen proberen.
Sluit hem dan eens op een echte DVD, want dit is absoluut geen goede reclame natuurlijk. I, Robot vond ik juist een film die bij goede (LCD of CRT) TV's erg goed uit de verf kwam. Maar bij die LCD TV bij Alternate vond ik het echt zooo lelijk. :)

• arnax

arnax

Penguins rock!

Topicstarter
Grrrrrene schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:16:
Hoe is die TV aangesloten in de MM trouwens? Spelen ze er TV op af of staat er een DVD op te spelen? Lijkt me ook een belangrijke vraag als je wil beoordelen wat de kwaliteit is.
Ze speelden er gewoon TV op af, maar zelfs dan vond ik de kwaliteit nog behoorlijk goed. Dus ik verwacht met een DVD niet zoveel rare dingen.
Wat ik mij wel afvraag is of die TV er dan niet na een jaar (om maar iets te zeggen) ermee stopt en dan je dan weer net buiten de garantieperiode valt en gewoon de l*l bent.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

arnax schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:09:
[...]

Ze speelden er gewoon TV op af, maar zelfs dan vond ik de kwaliteit nog behoorlijk goed. Dus ik verwacht met een DVD niet zoveel rare dingen.
Wat ik mij wel afvraag is of die TV er dan niet na een jaar (om maar iets te zeggen) ermee stopt en dan je dan weer net buiten de garantieperiode valt en gewoon de l*l bent.
Dat is inderdaad iets om over na te denken, budgetmerken bruin/witgoed hebben vaak abominabele afwikkeling van storingen binnen en buiten garantie. Aangezien MM geen eigen reparatiedienst heeft, zul je altijd afhankelijk zijn van de importeur/fabrikant, MM laat die reparatiedienst dan de klachten afhandelen. Bij kritisch kijken zul je ongetwijfeld een bizar groot verschil zien tussen de VideoSeven en bijvoorbeeld een Sony Bravia, die bij MM ook weer €1599 kost, maar wel enorm veel beter is.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb het scherm gekocht en ben er zeer tevreden over. Veel waar voor je geld, Goed scherm met goede prestaties en goed beeld. Ik ben zeker niet teleur gesteld. En dat voor zo weinig geld. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Pagina: 1