Binnekort wil ik aan een nieuw project beginnen eige case maken natuurlijk hoord daar ook hardware in aleen ik kom er niet aan uit er is te veel keus.
Ik wil een behoorlijk snelle pc maar ook belangrijk is dat hij stil is hij staad 24/7 aan op 3meter afstand van me oor waar ik slaap. Mijn budget is niet erg hoog ik dacht zelf aan 650euro zonder kast dus.
Natuurlijk had ik zelf al het 1 en ander gezocht.
AMD 3200+ socket 939 135
AMD Asus A8V-E SE 85
2x512mb ram twinmos 90
nVidia GeForce 6800 LE van asus met pasive cooler erop pci express 100
Seagate Barracuda 7200.7 Plus S-ata 60
Pinnacle PCTV Stereo 50
350watt voeding met nexus cooler erin. (budged) met cooler 40
dvd-speler en dual layer brander 65
625euro en dan moet ik voor zoon max 35euro nog een cpu cooler hebben maar omdat ik geen case fans wil is pasive geen optie dus gewoon een zalman cooler?
nu wil ik dus weten of dit een goed systeem is of dat je voor die prijs beter kan krijgen en kwa geluid dit te doen is?
alvast bedankt.
Ik wil een behoorlijk snelle pc maar ook belangrijk is dat hij stil is hij staad 24/7 aan op 3meter afstand van me oor waar ik slaap. Mijn budget is niet erg hoog ik dacht zelf aan 650euro zonder kast dus.
Natuurlijk had ik zelf al het 1 en ander gezocht.
AMD 3200+ socket 939 135
AMD Asus A8V-E SE 85
2x512mb ram twinmos 90
nVidia GeForce 6800 LE van asus met pasive cooler erop pci express 100
Seagate Barracuda 7200.7 Plus S-ata 60
Pinnacle PCTV Stereo 50
350watt voeding met nexus cooler erin. (budged) met cooler 40
dvd-speler en dual layer brander 65
625euro en dan moet ik voor zoon max 35euro nog een cpu cooler hebben maar omdat ik geen case fans wil is pasive geen optie dus gewoon een zalman cooler?
nu wil ik dus weten of dit een goed systeem is of dat je voor die prijs beter kan krijgen en kwa geluid dit te doen is?
alvast bedankt.