[V&A]'Gamepc'

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/22237

Hij zegt doodleuk dat dit een zeer mooie GAMEPC is, en dan zit er een Radeon 9600Pro in.
Leuk als er iemand aan komt die niet zo gevorderd is met pc's. Die ziet 'gamepc' staan, zonder te weten dat een 9600 Pro voor games (tegenwoordig al helemaal) niets voorstelt.
Ook is 't systeem MI wat te duur mja...

Mag dit gewoon zo blijven staan? Of moet ik maar even een reactie erop geven dat dit dus geen echte mooie gamepc voorstelt zoals hij het beweert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:44

Piggen

Lekker bakkie

Een reactie lijkt me goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

zonder te weten dat een 9600 Pro voor games (tegenwoordig al helemaal) niets voorstelt.
Als het een FX 5200 was, dan ja. Maar een 9600 Pro stelt heus wel wat voor hoor, ook tegenwoordig. Ja, de dikste games zal je er niet mee kunnen spelen, maar iemand die de dikste games wil spelen zal dat snappen en ook op de hoogte zijn van welke kaart hij of zij ervoor nodig heeft. De 1GB RAM in het ding helpt ook flink met het gamen, overigens: je moet je niet blindstaren op die videokaart ;) Zo overdreven is de beschrijving ook weer niet imho: als hij nou had gezegd 'het beste van het beste' ...dan wel :)

edit: en wat Robin hieronder zegt natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 14-10-2005 14:27 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Game-pc, server of leechbak, kijk naar de inhoud en niet naar de titel. We zitten op tweakers, dan ga ik er vanuit dat gekeken wordt naar de hardware en niet de titel. Het is niet ons probleem dat iemand zijn pc als spelcomputer voor een hoge prijs te koop zet, het is maar wat de gek ervoor wilt geven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
Mja ok zit idd wat in ja. Mensen die op Tweakers komen mogen we van aannemen dat ze wel enige technische kennis hebben.
@ Remy... een mid-end videokaart van 2 generaties oud vind ik geen gamepc-videokaart hoor ;-)

Maargoed, thnx voor de reacties, deze kan wel weer dicht nu denk k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:24:
Game-pc, server of leechbak, kijk naar de inhoud en niet naar de titel. We zitten op tweakers, dan ga ik er vanuit dat gekeken wordt naar de hardware en niet de titel. Het is niet ons probleem dat iemand zijn pc als spelcomputer voor een hoge prijs te koop zet, het is maar wat de gek ervoor wilt geven ;).
Ook op marktplaats word je vaak misleid door een "super pc" terwijl het ding al 2 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ruuddie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:31:
Maargoed, thnx voor de reacties, deze kan wel weer dicht nu denk k.
We laten dit topic gewoon lekker wegzakken zonder slot. Met slot is het topic zo zwaar dat het naar beneden valt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:33

Reageer dan niet :? :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 20-10-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Ruuddie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:20:
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/22237

Hij zegt doodleuk dat dit een zeer mooie GAMEPC is, en dan zit er een Radeon 9600Pro in.
Leuk als er iemand aan komt die niet zo gevorderd is met pc's. Die ziet 'gamepc' staan, zonder te weten dat een 9600 Pro voor games (tegenwoordig al helemaal) niets voorstelt.
Ook is 't systeem MI wat te duur mja...

Mag dit gewoon zo blijven staan? Of moet ik maar even een reactie erop geven dat dit dus geen echte mooie gamepc voorstelt zoals hij het beweert?
hey hey, ik heb ook een 9600(wel een XT0 en die doet het nog aardig hoor bij spellen...... dat die knul 800 euro vraag voor dit systeem..tja... da's meer de koper zijn pakkie an :+

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AMD Athlon XP 300+ met 400 fsb

asjemenauw... :P
(qua prijs valt het enigzins nog mee, zit natuurlijk wel een TFT monitor bij en uitgaande van een 3000+ is hij niet eens zo langzaam - vraagprijs is trouwens 700 ;))

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lieve schatten, het is mooi geweest :P .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.