Martin Sturm schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:22:
Ik geloof dat ik het wel met de TS eens ben dat de lijst zoals deze er nu staat door de meeste gewoon genegeerd wordt. Als het nu links waren naar de betreffende KB-artikelen was het nog wel acceptabel, maar hier heeft toch gewoon niemand wat aan?
Ik gaf al in mijn eerder geplaatste reactie aan dat dat changelog verre van ideaal is, maar beter dan helemaal niks. Ik wil ook niet hebben dat wij al die knowledge base-artikelen gaan opzoeken en daarnaartoe gaan linken, dat kost teveel tijd voor de inspanning die het opbrengt. Enkele KB-artikelen uitlichten is misschien wel een idee, maar daar kan en wil ik de schrijver niet toe verplichten.
Henk007 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:53:
Even een kritische noot.
Ik ben geen expert op het gebied van licenties, maar ik dacht dat Microsoft niet gediend was van het herdistribuëren van Windows componenten buiten Windows Update om. Wellicht is er hier iemand die hier beter van op de hoogte is.
Ach, Microsoft is er ook niet gediend van dat er bètaversies uitlekken van Internet Explorer, MSN Messenger en andere programma's die gratis te gebruiken zijn. Niet te vergeten dat AutoPatcher een voor velen verrekt handig prorgramma is. Zolang Microsoft daar niet achteraan gaat (de maker een proces aan de broek hangen of de redactie van Tweakers.net sommeert te stoppen met het posten van updates) blijven wij doorposten met dat soort programma's.