[IE6] Info balk weer terug

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik heb een eigen gemaakt start pagina, met de t.net news tracker, maar sinds een kleine crash krijg ik die news tracker niet meer standaard op de pagina, moet eerst op de balk klikken en zo een onzin.
Heb me echt helemaal de pleuris gezocht naar het vinkje bij de beveiliging om het uit te schakelen, maar kan het gewoonweg niet vinden... Dus wie helpt me ff op weg :( 8)7 |:(

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Over wat voor balk heb je het over waar je op moet klikken (maak even een screenshot)? Wees alsjeblieft wat duidelijker wat je al hebt gedaan.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.sub-gold.com/infobalk.jpg

deze dus, heb onder de beveiligingsinstellingen dingen aan en uitgezet, dus bestanden downloaden, scripts accepteren, die dingen wat in het lijstje staan bij ActiveX

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Doet het probleem zich nog steeds voor met de standaardinstellingen van IE? En als je de site aan 'Trusted Sites' toevoegt? En staat onder scripting in de zone 'active scripting' misschien op prompt ?

Wat had je overigens zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukte daar precies niet aan? We zien graag zoveel mogelijk relevante info :)

[ Voor 26% gewijzigd door sanfranjake op 14-10-2005 18:15 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
t.net aan de trusted sites toegevoegd ja, ook met de standaardbeveiligingsinstellingen kreeg ik de melding

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Internet Opties > Geavanceerd > Beveiliging > Actieve inhoud mag worden...

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
SandeR schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:15:
Internet Opties > Geavanceerd > Beveiliging > Actieve inhoud mag worden...
thanks, dat was em... heb ik dus gewoon helemaal overheen gekeken...
Pagina: 1