Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb een MD40600 Pocket Pc en een 1Gb sd kaartje van SanDisk waarop ik een aantal TomTom mappen geinstalleerd had.
Na het verwijderen van deze mappen en terug installeren van anderen, geeft de ppc aan dat mijn kaartje maar 128kB groot is.
Ik heb al geprobeerd met tools als Flash Format en StorageTools mijn kaartje te formatteren, maar hij blijft maar 128kB groot.
Ik heb een digitale camera van Casio waar ik het kaartje ingestoken heb, en dan proberen te formatteren met Windows, maar ook dan is het kaartje maar 128kB groot.
Met het progje BadCopy heb ik het kaartje gescand en die geeft allemaal bad sectors aan.
Scandisk kan het kaartje niet controleren.
Is dit kaartje nog te redden, of kan ik beter de garantie gaan claimen?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

naar de garantie ermee, als er bad sectoren in zitten is het spoedig gedaan

PSN & XBL: Denkoyugo

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik denk dat je beter je garantie kan gaan aanspreken.
Bad sectors op een flashkaart zijn nooit goed en krijg je ook nooit goed meer.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:24

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik neem aan dat het kaartje niet zo oud is dat er nog maar 128kb in een keer over is (flashkaartjes worden "kleiner" na veel schrijfacties, lezen is geen probleem). Sectoren kunnen namelijk door veel schrijfacties kapot gaan.

Maar je kunt in dit geval weinig doen dat ermee terug gaan en garantie claimen.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Djoekie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:06:
Ik neem aan dat het kaartje niet zo oud is dat er nog maar 128kb in een keer over is.
Het kaartje is idd nog maar een maand oud.
Maar is zo'n kaartje dan zo snel kapot? Ik heb het hooguit 10 keer volledig beschreven en gewist.
Is dit iets waar ik echt op moet letten de volgende keer, of was er wsl al iets mis met het kaartje toen ik het kocht?

Verwijderd

Lukse schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:11:
[...]

Het kaartje is idd nog maar een maand oud.
Maar is zo'n kaartje dan zo snel kapot? Ik heb het hooguit 10 keer volledig beschreven en gewist.
Is dit iets waar ik echt op moet letten de volgende keer, of was er wsl al iets mis met het kaartje toen ik het kocht?
Normaal gebeurt zoiets pas na enkele tienduizenden schrijfacties :)
Pagina: 1