[XP] Code 131 Bestandsaanwijzer

Pagina: 1
Acties:

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 12:22

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Ik gebruik de NZB downloader NZB-O-Matic en die geeft een (Widows Code) error aan. Dus het programma zelf zegt iets van Internal Error maar er is dus een Widows error Code bij, nummer 131; 'Er is geprobeerd de bestandsaawijzer voor het begin van het bestand te plaatsen. '
En de gedownloade file is dan 0 KB.
Iemand enig idee wat dit is? Ik heb al een andere downloader die doet het wel goed, maar dat is een klote progje

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Wat staat er in de eventlog hierover?

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Encountered an internal error on artice: <FILENAAM> [Er is geprobeerd de bestandsaawijzer voor het begin van het bestand te plaatsen.]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lijkt me een bug in de software tenzij je op FAT draait / je harddisk vol is? :)

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:42:
Lijkt me een bug in de software tenzij je op FAT draait / je harddisk vol is? :)
Nope, ook andere disk geprobeerd. Geen FAT. Gister deed ie het nog. :(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel de nieuwste versie van het programma? De boel even defragmenteren zou wellicht ook zomaar kunnen helpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:10:
Heb je wel de nieuwste versie van het programma? De boel even defragmenteren zou wellicht ook zomaar kunnen helpen :)
Jep nieuwste versie. Defrag kan helpen maar andere programma's die hetzelfde doen werken wel. Maar vind ik niet fijn werken, deze was juist zo simpel :'(

Pagina: 1