Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Wat staat er in de eventlog hierover?
Encountered an internal error on artice: <FILENAAM> [Er is geprobeerd de bestandsaawijzer voor het begin van het bestand te plaatsen.]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Lijkt me een bug in de software tenzij je op FAT draait / je harddisk vol is?
Nope, ook andere disk geprobeerd. Geen FAT. Gister deed ie het nog.elevator schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:42:
Lijkt me een bug in de software tenzij je op FAT draait / je harddisk vol is?
Heb je wel de nieuwste versie van het programma? De boel even defragmenteren zou wellicht ook zomaar kunnen helpen
Jep nieuwste versie. Defrag kan helpen maar andere programma's die hetzelfde doen werken wel. Maar vind ik niet fijn werken, deze was juist zo simpelsanfranjake schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:10:
Heb je wel de nieuwste versie van het programma? De boel even defragmenteren zou wellicht ook zomaar kunnen helpen
Pagina: 1