Recent heb ik een server geinstalleerd met Windows 2003 SBS. Tevens draait er een Exchange server op. Op dit moment staat hij nog bij ons en moet hij worden uitgeleverd. Nu is het probleem dat er bij het opstarten van de server iets fout gaat met het opstarten van de Exchange services.
Het gaat zich om de services:
Microsoft Exchange System Attendant
Microsoft Exchange Information Store
Als eerste start de server MESA op, welke nodig is om MEIS te kunnen opstarten. Het enige probleem is dat daar wat fout gaat. De server kan MEIS niet opstarten omdat MESA niet draait. Nu heb ik bij de Services tab gekeken en daar staan beide services op 'Automatic' Wil ik MESA daarna manueel opstarten krijg ik meteen een error dat de service niets te doen heeft en daarna zet de service zichzelf stop. Ik kan daarna niet MEIS opstarten omdat die persé MESA nodig heeft.
Weet iemand een oplossing tot dit probleem?
De server betreft een HP Proliant ML350
Het gaat zich om de services:
Microsoft Exchange System Attendant
Microsoft Exchange Information Store
Als eerste start de server MESA op, welke nodig is om MEIS te kunnen opstarten. Het enige probleem is dat daar wat fout gaat. De server kan MEIS niet opstarten omdat MESA niet draait. Nu heb ik bij de Services tab gekeken en daar staan beide services op 'Automatic' Wil ik MESA daarna manueel opstarten krijg ik meteen een error dat de service niets te doen heeft en daarna zet de service zichzelf stop. Ik kan daarna niet MEIS opstarten omdat die persé MESA nodig heeft.
Weet iemand een oplossing tot dit probleem?
De server betreft een HP Proliant ML350