Ik heb sinds kort een GeForce 6600 GT gekocht.
Ik had daarvoor een GeForce 3 d8 ik. Iets in die richting.
Maar goed, ik had het geïnstalleerd. Demo van Rome Total War speelt het vloeiend af op de hoogste settings.
Toen probeerde ik Fable en Fifa 06 maar beiden gaven messed up beeld aan.
Echt heel fout.
Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik heb de nieuwe drivers geïnstalleerd en DirectX.
Ik heb ook DriverCleaner Pro gebruikt om zeker te weten dat oude nVidia drivers niet in de weg zitten.
Ligt het misschien aan dat ze geïnstalleerd zijn op de oude grafische kaart?
Ik heb Fifa 06 opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.
Ik wil Fable niet opnieuw installeren want ben bang dat ik mijn data kwijt raak en later terug kopiëert en niet meer doet.
ohja op het begin had ik een stroom kabel van de voeding niet in de videokaart gedaan. En geaccepteerd dat de kaart op een lager stroom verbuik ging draaien.
Zou het hierdoor misschien beschadigd zijn?
Fable
http://img333.imageshack.us/img333/8449/fableprob10yc.jpg
Fifa 06
http://img333.imageshack.us/img333/8382/fifaprob17lo.jpg
Op het begin de aller 1e keer had ik niet de extra stroom kabel erin zitten.
Daarna had ik op internet gevraagd waarom ik die melding kreeg dat de kaart lager ging functioneren. Ik kwam erachter dat ik toen die stroom kabel erin moest doen.
Ik heb dat inmiddels al een tijdje alleen zie ik geen verschil.
Toen ik net wakker werd en mijn PC opstartte kreeg ik een melding dat de extra stroom kabel (waar jij het over hebt) erin moest of mijn power supply wel genoeg stroom moest hebben om die feature te ondersteunen.
Houdt dit misschien in dat ik een nieuwe voeding moet halen?
Ik vroeg net iemand van mijn sport club en hij zei dat mijn voeding misschien te weinig watt zou hebben. Ik heb een 360 watt voeding.
Dat ik misschien teveel hardware zou hebben in mijn PC.
Dit is wat ik erin heb zitten:
DVD speler
CD brander
Floppy driver
250 GB schijf
40 GB schijf
In moederbord:
Videokaart met die extra powercable
TV Kaart
Netwerk kaart
USB kaart voor meer USB slots
Geluidskaart
Dus alle powercables van de voeding zijn in gebruik.
Alvast bedankt!
Ik had daarvoor een GeForce 3 d8 ik. Iets in die richting.
Maar goed, ik had het geïnstalleerd. Demo van Rome Total War speelt het vloeiend af op de hoogste settings.
Toen probeerde ik Fable en Fifa 06 maar beiden gaven messed up beeld aan.
Echt heel fout.
Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik heb de nieuwe drivers geïnstalleerd en DirectX.
Ik heb ook DriverCleaner Pro gebruikt om zeker te weten dat oude nVidia drivers niet in de weg zitten.
Ligt het misschien aan dat ze geïnstalleerd zijn op de oude grafische kaart?
Ik heb Fifa 06 opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.
Ik wil Fable niet opnieuw installeren want ben bang dat ik mijn data kwijt raak en later terug kopiëert en niet meer doet.
ohja op het begin had ik een stroom kabel van de voeding niet in de videokaart gedaan. En geaccepteerd dat de kaart op een lager stroom verbuik ging draaien.
Zou het hierdoor misschien beschadigd zijn?
Fable
http://img333.imageshack.us/img333/8449/fableprob10yc.jpg
Fifa 06
http://img333.imageshack.us/img333/8382/fifaprob17lo.jpg
Op het begin de aller 1e keer had ik niet de extra stroom kabel erin zitten.
Daarna had ik op internet gevraagd waarom ik die melding kreeg dat de kaart lager ging functioneren. Ik kwam erachter dat ik toen die stroom kabel erin moest doen.
Ik heb dat inmiddels al een tijdje alleen zie ik geen verschil.
Toen ik net wakker werd en mijn PC opstartte kreeg ik een melding dat de extra stroom kabel (waar jij het over hebt) erin moest of mijn power supply wel genoeg stroom moest hebben om die feature te ondersteunen.
Houdt dit misschien in dat ik een nieuwe voeding moet halen?
Ik vroeg net iemand van mijn sport club en hij zei dat mijn voeding misschien te weinig watt zou hebben. Ik heb een 360 watt voeding.
Dat ik misschien teveel hardware zou hebben in mijn PC.
Dit is wat ik erin heb zitten:
DVD speler
CD brander
Floppy driver
250 GB schijf
40 GB schijf
In moederbord:
Videokaart met die extra powercable
TV Kaart
Netwerk kaart
USB kaart voor meer USB slots
Geluidskaart
Dus alle powercables van de voeding zijn in gebruik.
Alvast bedankt!