Toon posts:

Outlook XP rules

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben hier op kantoor outlook XP in combinatie met een exchange server. Ik heb ongeveer 10 mailboxen in mij outlook staan en heb daaronder weer veel mappen. Nou wil ik dat als er in een bepaalde mailbox een mailtje binnenkomt, deze automatisch doorsturen naar een map onder diezelfde mailbox. Als ik dit probeer met een regel pakt hij automatisch de verkeerde (de standaard) mailbox en schakelt de regel alleen op de client in. Terwijl het dus de bedoeling is dat dit serverbased gebeurd.

Verwijderd

"de regel" ???

Tis mij niet helemaal duidelijk...

Verwijderd

Topicstarter
regels (rules) is een feature in Outlook waarmee je allerlei opties en dependencies enzvoort kunt toepassen op mappen / e-mails enzovoort

Verwijderd

Topicstarter
NIemand enig idee?!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28
Als je een rule wil aanpassen voor een mailbox dan moet je echt op die mailbox inloggen (dus niet als 2e mailbox koppelen). Gewoon ff een 2e profiel maken in Outlook en daar de mailbox instellen, rule maken en profiel weer wegmikken.

no animals were harmed during the production of this message

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

offtopic:
Effe dacht ik dat dit een 'hail MS' topic ging worden - ik had 'OL roeleert' gelezen

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Caeruleus schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:41:
Als je een rule wil aanpassen voor een mailbox dan moet je echt op die mailbox inloggen (dus niet als 2e mailbox koppelen). Gewoon ff een 2e profiel maken in Outlook en daar de mailbox instellen, rule maken en profiel weer wegmikken.
Dan krijg ik de melding: Oulook biedt geen ondersteuning bvoor meer dan één server account. U heeft al een serveraccount....

Hoe maak ik dan een tweede profiel?

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-08 13:14

TheZoo

Animals Behind Bars

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Verwijderd

Topicstarter
heel mooi, als ik het profiel heb aangemaakt, de rule heb aangemaakt, werkt goed, dan verwijder ik het profiel weer en vervolgens zie ik dat de rule is teruggezet naar alleen lokaal... werkt niet dus.
Pagina: 1