Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia n91 rond de 300 euro op ebay?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil graag een telefoon aanschaffen. Dacht eerst aan de sony ericsson w800i voor rond de 400 euro in een nederlandse online winkel. Voor de grap zocht ik op ebay (Internationaal) naar nokia n91. deze zijn zo belachelijk goedkoop dus ik vertrouw het niet echt. De w800's zijn wel veel duurder daar.
misschien hebben jullie tips voor me voordat ik zon n91 koop.

ALvast bedankt

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Volgensmij doel je op deze advertentie.
Dit ruikt gewoon naar oplichting. Je betaald voor het adres van sites waar je ze voor zou kunnen krijgen. Ten eerste ben je al direct €25,- kwijt, en ten 2e is het maar de vraag of die sites bestaan en te vertrouwen zijn.

"if it's too good to be true, it probably is"

[ Voor 24% gewijzigd door Worldwide op 14-10-2005 10:53 ]

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Worldwide schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:51:
Volgensmij doel je op deze advertentie.
Dit ruikt gewoon naar oplichting. Je betaald voor het adres van sites waar je ze voor zou kunnen krijgen. Ten eerste ben je al direct €25,- kwijt, en ten 2e is het maar de vraag of die sites bestaan en te vertrouwen zijn.

"if it's too good to be true, it probably is"
Je kunt een lijstje sites krijgen voor 25 euro :'( ik kan ook wel een site maken met zulke prijzen :+

[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 14-10-2005 10:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja die vertrouwde ik ook al niet. Maar in Engeland kom ik wel wat tegen die bertrouwbaarder lijken. (powerseller). en via Paypal secure (tot 1000 euro veilig) kan het toch nooit misgaan?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:47

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ergens op 1 van die 2ehands sites, ik denk zelfs 2ehands.nl stond hier wel een ernstig goeie waarschuwing over. Laat ik die dan in kapitaal herhalen:

NEE DAT KAN NIET VOOR DIE PRIJS!!

Mogelijke opties:
a. je krijgt een baksteen.
b. je krijgt niks.
c. je krijgt problemen.
d. je moet wat kopen en dan maak je kans op .. . etc.
e. het betreft gejatte goederen (met alle gevolgen van dien..)

lees je dit topic even door om te zien hoe iemand met een vrij eenvoudige prutsite vele, VELE honderden euro's binnenhaalt: http://internetoplichting...ay;num=1128016827;start=0

[ Voor 6% gewijzigd door pjottum op 14-10-2005 11:31 ]

ping 127.212.23.124

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Daarnaast is het toestel nog lang niet af, dus al zou hij ECHT op eBay staan (waarvan de mogelijkheid ongeveer 0,1% is) dan is het een prototype en zal je er echt niet tevreden mee zijn. ;) Maar nogmaals, het is een scam, begin er niet aan!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Ik heb ze ook zien staan op ebay, o.a. aangeboden door verkopers met een behoorlijk solide reputatie. Vreemd

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

tja als al die gasten elkaar positieve reviews geven kan ik het ook. Ik zeg niet dat dit zo is maar dat is natuurlijk vrij makkelijk te doen zo

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

I&T is niet bedoeld als ebay ervaringen/feedback forum.
Of het nu betrouwbaar is of niet, dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.