Toon posts:

[W2K3]Notification Tray(SystemTray) in Terminal Sessie's

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje met betrekking tot Terminal Servers.

Ik heb de Group Policy voor de gebruikers zo geconfigureerd dat ze niet de notification tray kunnen zien (zodat ze niet zomaar icoontjes van de virusscanner e.d kunnen klikken en wijzigen).

Op zich heel logisch, maar nou kan je bijv Outlook 2003 niet minimaliseren e.d naar je tray in een Terminal Sessie, want dan verdwijnt tie (op zich heel logisch :) )

Nou weet ik dat het ook anders kan. Dus dat je die bovengenoemde optie uitzet, en dan dat op een bepaalde manier (reghack misschien? ik weet het niet) bepaalde pictogrammen kan laten verbergen in Terminal Sessie's maar ze wel behoud in de administrator console op de server.

Ik heb al heel internet afgezocht (Brian Madden gaf ook geen antwoord), maar ze kwamen elke keer met dat XP ding van "Hide In-active icons on your system tray" maar dat zoek ik niet. Ik wil ze gewoon behouden in de console en verbergen voor de gebruikers in een terminal sessie. Ik weet dat het kan... maar helaas niet hoe

Iemand misschien een oplossing voor dit probleem of ook meegemaakt?

Ik hoor het graag!

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 15:50
gelieve niet te dubbelposten: Notification Tray in Terminal Sessies

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
Oki, sorry O-)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

1 topic is inderdaad wel voldoende lijkt me :P
Dus sluit ik deze :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.