Toon posts:

.bin installeren voor CS source server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag hoor.. maar ik wil dus een CS source servertje gaan installeren op mijn gateway die de hele dag uit zn neus staat te freten...

Klik ik bij steam op installeren van een deicated server. staat er: Advanced users can also run a Dedicated Server under the Linux operating system. Click here to download the Linux version.. Dus ik klik daar op staat er zo heel klein in de hoek een link naar een file : hldsupdatetool.bin zo'n 3mb klein.

http://steampowered.com/?area=getsteamnow

Nou ja, dan vermoed ik dus dat dat de steam versie voor linux is.. Die wil ik installeren. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik in gods naam een .bin file installeer :?

als ik dit doe:
code:
1
[root@gateway /]# file hldsupdatetool.bin

krijg ik dit:
code:
1
hldsupdatetool.bin: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV), dynamically linked (uses shared libs), stripped

ok??? en dan? staat helemaal niets vermeld op de site van steam. ook noet op hun forum en ook niet hier op GoT. Google weet er ook geen raad mee.

Nou heb ik wel hier op GoT in het algemeen gezocht naar .bin installeren en dan kom ik verschillende reacties tegen.

- verkeerd processor systeem (ik kan er maar een kiezen dus dat kan niet)
- proberen met tar (lukt niet)
- met sh (lukt niet)
- met webmin met de rpm installatie software (lukt niet)

Iemand een idee hoe ik dit aan ga pakken? Er staat btw Centos 4 op mijn router. http://ragingb.pointclark.net/phpsysinfo

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 20:34
code:
1
2
chmod a+x hldsupdatetool.bin
./hldsupdatetool.bin

ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
MikeN schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:24:
code:
1
2
chmod a+x hldsupdatetool.bin
./hldsupdatetool.bin

ofzo :)
Ok dan moet ik "yes" in typen en dan zegtie: "sh: uncompress: command not found"

Verwijderd

Topicstarter
Aha!

Ik denk dat ik er zo wel uit kom... Ik moet alleen nog ff een username maken en uitoeken wat de modname voor CS Source is. Ik kan nu namelijk alleen nog maar kiezen uit: -game <game> - Mod name: cstrike, tfc, dod, dmc, valve, czero Ik heb zo'n vermoeden dat cstrike gewoon 1.6 is..

• MikeN
"Counter-Strike Source" is het :)

Verwijderd

Topicstarter
MikeN schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:46:
"Counter-Strike Source" is het :)
je bedoeld dat ik dat moet invullen bij de game die ik wil installeren? Of is het gewoon om mij te wijzen op me gramatica? ;)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:24

Aapje

Opel-beun
^^ met Quotes en al

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Volgens mij zijn inlognamen bij die tool tegenwoording niet meer nodig :)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:04:
[...]

Ok dan moet ik "yes" in typen en dan zegtie: "sh: uncompress: command not found"
Dit is googlewerk.

ln -s /usr/bin/gunzip /usr/bin/uncompress als root intikken en het werkt.

• MikeN
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:07:
[...]

je bedoeld dat ik dat moet invullen bij de game die ik wil installeren? Of is het gewoon om mij te wijzen op me gramatica? ;)
Zou zeggen: test het uit, en probeer die grijze massa daarbovenin eens te gebruiken.
Pagina: 1