Toon posts:

Correctie nodig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=249798

Ik weet niet wie die een -1 Overgewaardeerd heeft gegeven, maar hij stond op 1 en ik zie niet in waarom die op 0 zou moeten komen, hij stelt een vraag, waarna ikke en GAS! hem antwoord geven.

Correctie?

In diezelfde draad:

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=249765

Dkasemier: die -1 Dubbelpost heb je van mij, ik zal hem even toelichten:

Uit het artikel:
Deze muis is naast muis ook een handig apparaatje waarmee je, je computer kan beveiligen door middel van je vingerafdruk. Zoals je op de foto hieronder kan zien zit daarvoor een scanner aan de zijkant van de mouse. De muis komt ook met software om je hele hardeschijf te encrypten en om al je wachtwoorden om te zetten in je vingerafdruk
Dus daar wordt al geroepen dat je data kunt beveiligen met een ww of encyptie en dat je hem kunt gebruiken om in te loggen.

Verder wordt er een half uur voordat jij dat doet al geroepen dat je meerdere profiles kunt aanmaken.

Dat is twee keer dubbele info, vandaar mijn dubbelpost.

edit:
typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ga!s had dan ook wel een mooi antwoord :) (op Dkasemier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep, dat zouden meer mensen moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Van mij mag die optie "dubbelpost" meteen weg, dat is echt de meest verwarrende modvorm. Ook als je net een enorm verhaal hebt lopen typen en iemand heeft dat net ff in het kort gepost voordat jij op send hebt gedrukt krijg je binnen de kortste keren een -1 dubbelpost aan je broek.
Een echte dubbelpost is met -1 overbodig ook wel weg te halen, daarbij zal iemand niet zo snel een -1 overbodig geven aan een posting zoals hierboven bedoeld.
Maar goed, ik hoop dat het modsysteem ook nog eens op de to-do list komt een dezer dagen ;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk daarom zoveel mogelijk naar het tijdstip van posten bij een potentiële dubbelpost, als daar bijvoorbeeld een half uur of meer tussen zit, dan is het voor mij een dubbelpost en gaat dat verhaal zoals jij aangeeft IMHO niet op (moet je maar sneller leren tiepen of eerder op de verstuurknop drukken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik kijk daarom zoveel mogelijk naar het tijdstip van posten bij een potentiële dubbelpost,
Dat zouden meer mensen moeten doen :)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

En volgens mij zijn er wel meer mensen die het doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Blijft toch altijd vervelend, heb je net een leuke post is iemand je net een minuutje voor geweest :)
Soms is dan wel handig als je gewoon je post kunt verwijderen, iedereen maakt weleens een vergissing, je krijgt anders van die halve flamewars achter je aan, terwijl het soms niet meer dan een typo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef ze allebei hetzelfde altijd!!
Ik het nog nooit dubbelpost uitgedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vinnik een beetje kort door de bocht redenatie, als iemand een inzichtvolle opmerking maakt en een uur ofzo later is er iemand die nagenoeg hetzelfde post, dan mag die laatste van mij op 0 terecht komen.

Hij hoeft niet naar de catacomben worden gemod, maar ik wil hem er geen punten voor geven, om de eenvoudige reden dat:

1) het voegt NIETS toe aan de draad
2) de draad wordt onnodig lang (zeker als het een paar keer voor komt)

Tja, als je de moeite neemt om een draad door te lezen, maak je ook niet zo snel een dubbelpost, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb hier dan nog wel een mooie testcase van een dubbelpost.
Deze posting herkauwd precies de interesante gedachten van deze. Jammer dat Dkasemier de eerste niet kan modereren (maar hij heeft 'm dan zelf gepost)
>:).
Pagina: 1