Probleem:
Een groot tekstbestand met daarin een brei aan codes & informatie en daar tussenin staan een aantal regels data "verstopt" die in principe in een excelbestandje terecht moeten gaan komen:
data tussen alle rommel:
Bestaat er een proggie om die waardes eruit te halen en het liefst dus in een excelbestand oid te zetten?
Let wel; hieromheen staat dus wel de wereld aan programmeertaal etc. waar ik in principe niets mee wil; alleen dus de data eruit.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Een groot tekstbestand met daarin een brei aan codes & informatie en daar tussenin staan een aantal regels data "verstopt" die in principe in een excelbestandje terecht moeten gaan komen:
data tussen alle rommel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <tr>
<td nowrap align="right"><font ID="intraleden">Werkadres:</font></td><td colspan="4">[b]op de zaak[/b]</td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><font ID="intraleden">Adres:</font></td><td>adressenstaat 1</td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><font ID="intraleden">Postcode:</font></td><td>9999 aa</td>
</tr>
<tr>
<td align="right"><font ID="intraleden">Woonplaats:</font></td><td>werkstad</td>
</tr>
<tr> |
Bestaat er een proggie om die waardes eruit te halen en het liefst dus in een excelbestand oid te zetten?
Let wel; hieromheen staat dus wel de wereld aan programmeertaal etc. waar ik in principe niets mee wil; alleen dus de data eruit.
Kan iemand mij hierbij helpen?
[ Voor 17% gewijzigd door veryip op 13-10-2005 23:33 ]
Nikon D7000