BF2 slaat vast

Pagina: 1
Acties:

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 23:00
Spel opstarten geen probleem , kom server binnen en alles slaat vast .
Kan niet meer naar desktop ( Toetsenbord lijkt wel uitgeschakel) en muis idem verhaal .
Enigste wat ik kan doen is een complete system reboot , maar daarmee verhelp ik het probleem van BF2 niet .
Rare is dat ik wel alle chat logs en wie , wie dood wel kan zien ,
Spelers zie ik ook gewoon vechten .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nieuwste patch geinstalleerd? drivers? heb je dit ook in andere spellen? Is je videokaart niet gewoon te slecht voor dat spel? volgens mij wordt die niet ondersteund.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 13-10-2005 22:26 ]

Verwijderd

rhermans schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:23:
Spel opstarten geen probleem , kom server binnen en alles slaat vast .
Kan niet meer naar desktop ( Toetsenbord lijkt wel uitgeschakel) en muis idem verhaal .
Enigste wat ik kan doen is een complete system reboot , maar daarmee verhelp ik het probleem van BF2 niet .
Rare is dat ik wel alle chat logs en wie , wie dood wel kan zien ,
Spelers zie ik ook gewoon vechten .
ok, ga naar je battlefield map en ga dan naar profiles, zoek je profiel op en ga helemaal door in de map totdat je bent bij een rijtje bestanden, deze verwijder je en dan stel je ff nieuw profiel in (je kan gewoon je ouwe weer gebruiken alleen ff opnieuw instlelen)
dan zet je je besturing weer op default en het moet werken

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
heb je die ti fix voor bf2 geinstalleerd??
maar toch is die kaart te licht voor het spel en samen met maar 512 ram kan het voor problemen zorgen
die nieuwe patch 1.03 scheelt hier al veel in geheugengebruik maar toch merk ik dat 1 gig net genoeg is met een lichte kaart (xfx5900xt)
al de andere topics doorgelezen want zijn er genoeg met problemen die op jou probleem lijken

• Crash
  • Laatst online: 01-12 20:56
Als je speelt met die Ti4400 uit je sig: die wordt simpelweg niet ondersteund ;)

• MaFFia
  • Laatst online: 30-11 23:00
Het betere verhaal .

Sinds de patch heb ik een raar probleem met BF2 .
Spel slaat vast op het moment dat ik een server binnen komt .
De combat cq chat logs zie ik nog wel men beeld passeren alleen men muis en toetsenbord weigert ook maar iets te doen , zelfs de mogelijkheid om naar desktop gaan heb ik niet meer ,
Complete systeemboot is de enigste optie om weer wat te kunnen doen , maar daarmee kan ik nog steeds niet het spel spelen .

Sig is ook ff geupdate want ik wist niet dat dat er nog stond =(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 17:39
uh speel je met 1.01 ?
zojah : logisch dat die vastloopt want er was een geheugenleak
zo niet dan weet ik ut niet :S

Verwijderd

rhermans schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:40:
Het betere verhaal .

Sinds de patch heb ik een raar probleem met BF2 .
Spel slaat vast op het moment dat ik een server binnen komt .
De combat cq chat logs zie ik nog wel men beeld passeren alleen men muis en toetsenbord weigert ook maar iets te doen , zelfs de mogelijkheid om naar desktop gaan heb ik niet meer ,
Complete systeemboot is de enigste optie om weer wat te kunnen doen , maar daarmee kan ik nog steeds niet het spel spelen .

Sig is ook ff geupdate want ik wist niet dat dat er nog stond =(
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:29:
[...]

ok, ga naar je battlefield map en ga dan naar profiles, zoek je profiel op en ga helemaal door in de map totdat je bent bij een rijtje bestanden, deze verwijder je en dan stel je ff nieuw profiel in (je kan gewoon je ouwe weer gebruiken alleen ff opnieuw instlelen)
dan zet je je besturing weer op default en het moet werken
LEES! :( :(
Pagina: 1