Toon posts:

PC start "dood" op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc laat herstarten, valt hij uit en blijft mijn cpu ledje branden, dan druk ik weer op de start knop, dan start hij op en 2 a 3 sec valt hij weer uit ;( of start hij op en draaien alleen mijn fans, werkt mijn scherm niet( ik vermoed zelfs dat men cpu niet opstart :/ ) ,, als ik een tijdje wacht, 5 a 10 min dan start hij weer goed op.Wat is hiervan het probleem?

Specs:
amd athlon xp 2200+
Asus A7v333 moederbord
enermax 460watt dual fan voeding
apacer pc2700 512mb ram geheugen
maxtor ata-133 80 gb hdd

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mogelijk gare elcos op je moederbord of een slechte voeding. Het zou ook kunnen komen door een niet geaard stopcontact waardoor er stroompieken ontstaan wat je systeem niet leuk vindt.

lees Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door en kijk waar het probleem zit.

Verwijderd

Topicstarter
een slechte voedig... ik heb er al een nieuw (6 maanden oud), heb normaal daar geen problemen mee, want het is enermax :)

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ik vermoed ook je geheugen of de CPU, probeer je geheugenreepje even in een ander systeem.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21