Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] PS-en als reacties onder het product!

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:05
Zoals nu bij elk nieuwsbericht op T.net reacties eronder geplaatst kunnen worden moeten de PS-en ook (al dan niet ingekort/samengevat/met sterretjes aangeduid/whatever) onder het individuele product komen te staan!

Verder lijkt het me goed om in de productcategorie een extra tabel op te nemen waarop gesorteerd kan worden, waarin het gemiddelde cijfer/hoeveelheid sterretjes van het product is, uiteraard pas weergeven/laten gelden als het aantal PS-en > xx en/of kwaliteit PS-en > xx sterretjes, dit om de kwaliteit van de tabel te waarborgen.

Op die manier zou er bijv. eerst op het cijfer gesorteerd worden, om daarna op prijs te selecteren om de beste prijs/kwaliteit-verhouding te genereren!

• flipjevandejam
Jammer dat als ik nav. het bericht T.net een aantal tips post er dan totaal niet gereageerd word.. :/

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We zijn al enige tijd bezig met het verbeteren van de Pricewatch. In de nieuwe Pricewatch versie zal de Product Survey beter met de Pricewatch worden geintegreerd. Wanneer de verbeterde Pricewatch klaar is valt nu nog niet te zeggen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In de Pricewatch-facelift waar nu aan wordt gewerkt zal het Productsurvey-gemiddelde in de productlijsten (producten per categorie en op zoekresultaat) weergegeven worden. Hier zal ook op gesorteerd kunnen worden. Op de pagina met de prijslijst van het product zullen gemiddelden van de afzonderlijke beoordelingscriteria snel voorhanden (via een tabblad waar ook nieuwskoppelingen, meuk, fotothumbnails en dergelijke in worden gezet).

Het weergeven van surveys op de productpagina in de Pricewatch (dat is denk wat je bedoelt) lijkt me niet wenselijk omdat die pagina dan erg lang gaat worden.

• flipjevandejam
Je zou er over kunnen denken om die surveys dan "inklapbaar" te maken, om de paginalengte te voorkomen, daarnaast is een afzonderlijk nieuwsbericht tegenwoordig ook een "erg lange pagina", wat volgens mij niet erg is omdat de lezer als het goed is geïnteresseerd is in het onderwerp. Bij de PW is dit helemaal het geval omdat hij het product niet voor niets aanklikt. Dat de pagina dan wat langer is, maar wel een stuk informatiever/nuttiger zal hem volgens mij alleen maar welgevallen.

PS. komt er ook een (soort) postcode zoeker in de nieuwe PW? Dat zou echt een uitkomst zijn, zoals bijv. bij Speurders geimplementeerd, is echt ideaal, marktplaats heeft hier een ripoff van gemaakt, ook goed te doen, maar die van Speurders is vooral leuk met dat cirkeltje van de straal e.d.
Dit alles voor de mensen die hun producten op willen halen om zo verzendkosten te besparen/een (te) grote bestelling hebben.

Nu bedenk ik me ineens, een vinkje "ophalen mogelijk" bij de verzendkosten zou ook een welkome feature zijn!

[ Voor 37% gewijzigd door flipjevandejam op 16-10-2005 23:29 ]